掃呢頁CODE去手機

2018年5月30日 星期三

【父母自小離異】林依晨23歲遺書曝光:希望媽媽唔好自責 __,林依晨,

今年35歲嘅林依晨,原來喺23歲哪年已經寫定遺書。(微博圖片)
35歲嘅台灣女藝人林依晨,其家庭背景好多人都知,5歲時爸爸離家出走,留下媽媽一個人撐起成頭家,照顧佢同細佬,有指當時林媽媽負債逾百萬台幤(約25萬港元 ...


35歲嘅台灣女藝人林依晨,其家庭背景好多人都知,5歲時爸爸離家出走,留下媽媽一個人撐起成頭家,照顧佢同細佬,有指當時林媽媽負債逾百萬台幤(約25萬港元),但係林媽媽從來都未有喊苦,反而更努力去照顧仔女,兩母女嘅感情亦好到連秘密都冇,包括林依晨喺23歲嗰年曾寫下一封遺書,時至今日當年嘅遺書內容,今日終於曝光。

今日台灣有周刊報道指,林依晨講過,媽媽唔希望被爸爸家人說「小孩教不好」,所以林媽媽對仔女嘅管教特別嚴格,而林媽媽亦因為睇過一啲報道「對女兒很嚴格」嘅報導後,自責地向林依晨她道歉。但媽媽嘅嚴厲,就從來教有喺林依晨身上陰影,反而係心疼同理解媽媽嘅出發點。

面對分開多年嘅爸爸,林依晨選擇記得對方嘅好,佢覺得父母當年會分開就是知道彼此不適合,經過長時間嘅鼓勵,媽媽逐漸放下,父母o依家相處融洽,至於能唔能夠復合已經唔係重點,林依晨認為:「不用勉強,才覺得這個課題是圓滿的。」

林依晨話:「「媽媽總是張開雙臂擁抱我,所以我對她不會有任何隱瞞。」雖然父母離異,但林依晨嘅人生態度超然又豁達,佢坦言曾喺23歲寫過一封遺書俾母親,內容不外乎係當時對自己還有什麼遺憾,希望誰能幫忙完成,特別係佢提及演藝工作係佢嘅興趣所在,希望媽媽唔好自責或後悔。

遺書可能對好多人嚟講係一種忌諱,但對林依晨嚟講,佢認為每個人都應該預先準備,因為永遠唔知道計劃同意外幾時會到,既然冇辦法選擇離開嘅方式,不如預先做好安排,並且從中檢視人生嘅種種,去完成嗰啲未講出口嘅愛或抱歉,去實踐想做又嚟唔切做嘅。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

林依晨父母喺佢五歲嗰年離異,但目前兩老依然保持友好關係。(微博圖片) 林依晨父母喺佢五歲嗰年離異,但目前兩老依然保持友好關係。(微博圖片)
林依晨一向好錫媽媽。(微博圖片)

林依晨一向好錫媽媽。(微博圖片)
(微博圖片)

(微博圖片)

鍾意就快D Share啦!