掃呢頁CODE去手機

2018年5月9日 星期三

【深宮計殺到】陸詩韻諗計誓保24吋腰 __,詩韻,深宮計,陸詩韻,李詩韻,

【深宮計殺到】陸詩韻諗計誓保24吋腰陸詩韻早前出席美容品牌活動,提到她有份演出的大型古裝劇《深宮計》即將開播,在裡頭飾演宋王妃的她,跟一班凍齡女神包括 ...


  • 【深宮計殺到】陸詩韻諗計誓保24吋腰


  • 陸詩韻早前出席美容品牌活動,提到她有份演出的大型古裝劇《深宮計》即將開播,在裡頭飾演宋王妃的她,跟一班凍齡女神包括羅霖、張文慈等合作。

    由於身邊對手咁弗,將要出席連串宣傳活動的她不容有失,原來陸詩韻好鍾意食嘢,為保住24吋腰,她說幾乎日日做運動:「我好鍾意食嘢,食自助餐可以由頭帶尾,食飯都食兩碗,所以平日一定會做運動,好似行山、做瑜伽,總之成日郁無時停,所以我食得咁勁都係110磅。」

    多年前開始出自家品牌護膚品,不用拍戲,陸詩韻會一早返公司,她說:「我而家一半從商,習慣咗九點左右返到公司,夜晚又會兩點幾先瞓,雖然好忙,但都好享受。我嘅性格係打不死,又坐唔定,所以愈忙愈開心。不過一有時間,就會喺OFFICE做拉筋動作,所以點忙都有足夠運動量,如果唔係,KEEP唔到呢個磅數同身形。」
    陸詩韻跟謝雪心、羅霖、張文慈等凍齡女神合作,真係要打成十二分精神。

    活動當日,黄健東跟陳柏宇都是嘉賓。

    她跟莊端兒齊齊出席美容活動,交換扮靚心得。

    唐貝詩(左)跟周美欣這對好姊妹孖住出席活動。

    鍾意就快D Share啦!