網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月17日 星期四

【譴責鄭松泰】25票反對下保住議席 元秋轟罪無可恕(附表決結果) __,元秋,蔣麗芸,

立法會今日辯論議員謝偉俊代表調查委員會提出的譴責鄭松泰議案。謝偉俊表示,法庭有判決後,不代表立法會不能作出跟進,指建制派今次就事件進行調查時十分嚴謹, ...


立法會今日辯論議員謝偉俊代表調查委員會提出的譴責鄭松泰議案。謝偉俊表示,法庭有判決後,不代表立法會不能作出跟進,指建制派今次就事件進行調查時十分嚴謹,指投票時除考慮法庭判決外,亦要作出一個政治判斷,考慮社會上的意見。謝又說,鄭松泰是欺騙選民的高手,「翻舊帳」指2011年的一段網上錄音中,鄭松泰曾指「公眾是白痴」,承認自己是要與梁、游扮友好去「呃票」,謝向民主派議員說:「你哋再信佢,你哋真係白痴」。

民建聯黃定光表示,不明白鄭松泰作為議員,為何對中華人民共和國有如此刻骨的仇恨,形容「鄭松泰同許智峯突然間跳掣,知唔知跳掣係乜意思?即係短路,短路英文叫做Short」。

工聯會陸頌雄則指,建制派有責任將議會「歪風邪氣」撥亂反正,「因為巿民都睇唔過眼,有立法者公然侮辱我哋的國旗、區旗」。陸又指,鄭松泰與梁、游是一丘之貉,「根本無真心效忠國家」,反問:「即係你喺結婚場合,你會唔會特登將妻子幅相倒轉嚟放,將妻子屋企人個名當笑話去講?」

陸又指,鄭松泰出任議員一年多,「佢有咩代表作?除咗倒插國旗,大家都無乜記得」,指民主派應該與鄭松泰「割席」,支持譴責動議。

民建聯「元秋」蔣麗芸則指,鄭松泰知法犯法,「事實上係罪無可恕」,認為立法會必須對行不檢議員提出譴責,又指鄭松泰被判刑後拒絕悔改,「呢種情況要罪加一等」,「巿民個心係雪亮的,你唔好真係當巿民唔知發生乜事啊」。她又指,鄭松泰自以為是香港人的英雄,但其實是「狗熊」,「鄭松泰10幾年前曾經北京讀書,佢話自已點解變成咁,係因為唔鐘意香港好似大陸咁,我明白,但佢知唔知大陸有啲發展已越超咗香港、超越咗世界水平?」

立法會主席梁君彥指,譴責鄭松泰的議案,要獲三份二出席會議的議員支持方能通過。最終在民主派反對、建制派支持下,譴責動議以39票支持、25票反對,遭到否決,鄭松泰得以力保立法會議席。

譴責鄭松泰議員表決結果

反對(25票):

民主黨(7票)、議會陣線(6票)、公民黨(5票)、專業議政(5票)、工黨張超雄、陳沛然

贊成(39票):

民建聯(12票)、經民聯(5票)、工聯會(5票)、自由黨(4票)、新民黨(2票)、謝偉俊、何君堯、勞聯潘兆平、廖長江、田北辰、陳健波、馬逢國、陳振英、姚思榮、吳永嘉、謝偉銓

沒有參與表決:

熱血公民鄭松泰、經民聯石禮謙、民建聯陳恒鑌

(註:立法會主席梁君彥按慣例不投票)

「元秋」蔣麗芸斥鄭松泰知法犯法,「事實上係罪無可恕」。 (陳善南攝)

陸頌雄指,建制派有責任將議會「歪風邪氣」撥亂反正。 (陳善南攝)

(陳善南攝)

鍾意就快D Share啦!