掃呢頁CODE去手機

2018年5月28日 星期一

邊食邊傾好胃口 魯振順擦韓燒食足3 Round __,魯振順,

■魯振順(左二)日前與友人食韓國菜,傾得好開心。讀者提供圖片
■魯振順(左二)日前與友人食韓國菜,傾得好開心。讀者提供圖片【爆相爆片】61歲魯振順79年加入無綫藝員訓練班,與湯鎮業及廖啟智等同期,畢業後曾過檔亞視 ...


【爆相爆片】61歲魯振順79年加入無綫藝員訓練班,與湯鎮業及廖啟智等同期,畢業後曾過檔亞視拍劇,直至90年代重返娘家至今。多年來演綠葉角色的他,最令人印象深刻是於早年在《歡樂滿東華》參與《卡拉之星》環節,自無綫取消該環節,令好多觀眾失落。

日前,《蘋果》讀者在尖沙嘴撞見魯振順與朋友開餐,讀者黃小姐透過「爆相爆片」分享:「嗰日夜晚7點鐘,喺亞士厘道間麻浦見到魯振順同幾個男性朋友食韓國嘢,佢同朋友猛吹水,傾得好開心,但冇乜人認得佢。」黃小姐表示魯振順拿餐牌點菜,叫了成枱食物,食完一轉又一轉,前前後後點了三轉,真是好擦得。

採訪:魯吉




鍾意就快D Share啦!