掃呢頁CODE去手機

2018年5月1日 星期二

朱晨麗:峇里大解放!34D朱晨麗怕醜唔敢裸曬 __,朱晨麗,

靚人靚景,咪就係咁囉!今日又嚟到打工仔最怕嘅星期一,又要開工做嘢喇喂,諗起都攰攰哋!不過唔緊要,無綫靚女花旦朱晨麗就同大家打打氣,佢喺IG上載索爆水着 ...


靚人靚景,咪就係咁囉!


今日又嚟到打工仔最怕嘅星期一,又要開工做嘢喇喂,諗起都攰攰哋!不過唔緊要,無綫靚女花旦朱晨麗就同大家打打氣,佢喺IG上載索爆水着相,佢留言:「用微笑面對每一天!來,深呼吸放鬆一下吧」睇番張相,見到朱晨麗嚟一「女神撥頭」,34-24-35完美Body表露無遺,大騷34D巨胸,鬼咁銷魂!想知咩叫靚人靚景,睇呢張相咪知道囉!

朱朱接受東網訪問時表示之前因為忙了一整年冇放假,抽了短短幾日假期與好姊妹蔚雨芯去峇里島。問到帶了幾多套泳衣?她謂:「都帶咗幾套,因為自己唔識游水,所以冇乜點落水,只係曬吓太陽咁!」說到她身形好fit,她謂:「都Keep得好辛苦,因為雖然旅行大解放,但都唔敢狂食嘢,諗住影多啲靚相,其實自己好鍾意呢啲陽光與海灘!」問有否趁機「裸曬」,她謂:「唔敢,自己好保守,唔敢除泳衣曬太陽,情願有泳衣痕。」說到她與蔚雨芯身材都好勁,她笑言:「大家都冇比較嘅!大家身材一樣咁好,都有大家互相幫大家影相,今次係第一次同佢去旅行,咁好玩都希望搵次去第二個地方,但自己因為嚟緊都有幾套劇要開,最快年尾先成事。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!