網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月13日 星期日

【母親節喜訊】嫁中印混血富商 35歲Rosemary宣佈懷孕22周 __,Rosemary,

恭喜晒!混血名模Rosemary宣佈陀B22周。兩年半前同中印混血富商老公Jason結婚嘅Rosemary,趁住今日母親節喺instagram公佈喜訊 ...


恭喜晒!混血名模Rosemary宣佈陀B 22周。兩年半前同中印混血富商老公Jason結婚嘅Rosemary,趁住今日母親節喺instagram公佈喜訊,可謂雙重意義。

Rosemary自結婚以來,繼續模特兒工作,近年更積極轉型,同老公Jason去外地搞音樂活動,同時仲迷上玩瑜伽,之前仲同好姊妹貝安琪齊齊考獲瑜伽導師牌,o依家教瑜伽之餘,仲要修讀醫學課程,一身多職,非常之忙,而且佢同老公都諗住過吓二人世界,兼為事業繼續打拼,不過今年已屆35歲之齡,亦係時候當媽咪,如今終於懷孕,可喜可賀!《蘋果》就致電Rosemary,佢以短訊表示多謝,再表示因全日外出電話無數據,遲一點再回覆講及懷孕心情。

另外,Rosemary的好友Ana R.將於7月再榮升做媽咪,聽到Rosemary有B喜訊,即表示:「我已恭喜了她,替她開心,我有少少心得同她分享,通常做第一任媽媽會比較緊張,尤其買BB用品時,什麼都會預多,我會提點她應該買什麼物資才合適合量。」貝安琪亦對好友懷孕相當開心,她表示:「替她與Jason興奮,他們會是了不起的家長,Rosemary知道我會隨時候命解答她陀BB的疑難,同提供幫助。」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

Rosemary宣佈懷孕22周。(ig圖片) (ig圖片)

(ig圖片)

Rosemary同老公Jason結婚兩年,終於成功追到BB。

Cara G.育有兩女,留言恭喜好友陀B。

鍾意就快D Share啦!