網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月30日 星期三

《復仇者聯盟3:無限之戰》:堅係「魁隆囡」!佐斯布連宣布老婆有喜 __,復仇者聯盟,

佐斯布連宣布Kathryn有喜!近期於《復仇者聯盟3:無限之戰》(Avengers:InfinityWar)打盡宇宙無敵手的「魁隆」以及《死侍2》(D ...


佐斯布連宣布Kathryn有喜!


近期於《復仇者聯盟3:無限之戰》(Avengers:Infinity War)打盡宇宙無敵手的「魁隆」以及《死侍2》(Deadpool)型爆的「Cable」佐斯布連(Josh Brolin)早前密密周圍飛宣傳新作,不過他一直單拖現身,未見30歲老婆Kathryn Boyd同行,原來女方有喜,佐斯近日完成宣傳工作度假,正式宣布喜訊!

50歲的佐斯與Kathryn結婚兩年,一向幽默的他日前於社交網上載自己釣魚時,老婆全裸曬太陽的場面,已經好搶鏡,點知近日再追加Kathryn肚凸凸的孕照,留言晒喜訊,即令粉絲大為驚喜,連身於日本宣傳的《死侍2》拍檔賴恩雷諾士(Ryan Reynolds)都有留言祝賀,至於碧咸(David Beckham)亦有讚好照片!另外,Kathryn亦有於社交網晒孕照,親身公布準備做媽媽,更於留言間透露佗B女,外媒指她疑已懷孕4個月。

佐斯曾與前妻Alice Adair生下一對仔女,大仔Trevor已經29歲,而囡囡Eden亦已24歲。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!