掃呢頁CODE去手機

2018年5月25日 星期五

周星馳:55歲周星馳近照曝光 網民心痛:真的老了 __,周星馳,

周星馳呢個樣,網民慨嘆「真的老了」!武打巨星李連杰近日被網民捕獲,合照並於網上流傳,但相中嘅李連杰憔悴蒼老,網民就覺得55歲嘅佢好似老人家!而同樣55 ...


周星馳呢個樣,網民慨嘆「真的老了」!


武打巨星李連杰近日被網民捕獲,合照並於網上流傳,但相中嘅李連杰憔悴蒼老,網民就覺得55歲嘅佢好似老人家!而同樣55歲已退居幕後多年嘅周星馳,亦有近照曝光!

周星馳對上一次公開露面已經係今年1月,當時留了一頭白髮嘅佢,顯得滄桑!而最近傳出佢會同內地手機品牌合作,其品牌總裁於微博上載合照,相中嘅周星馳戴上帽留咗鬚,但啲鬚已變全白!有網民感嘆周星馳「真的老了」,睇落幾蒼老冇咩精神,有幾分老態,覺得佢好似個70、80歲老人家,表示好心痛!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!