網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月12日 星期六

【被指捉姦斷正】傳戀上契妹顏仟汶 57歲人夫詹秉熙:係我唔好,係我變咗 __,詹秉熙,顏仟汶,

曾經主演過《畫出彩虹》等劇、成為無綫當家小生嘅57歲詹秉熙,今日有報道指佢因為搭上契妹顏仟汶,而同結婚30年嘅太太Sandy分居,報道話顏仟汶舊年同詹 ...


曾經主演過《畫出彩虹》等劇、成為無綫當家小生嘅57歲詹秉熙,今日有報道指佢因為搭上契妹顏仟汶,而同結婚30年嘅太太Sandy分居,報道話顏仟汶舊年同詹秉熙上契為「契兄妹」,上契儀式,太太Sandy都喺現場。

由去年底開始到今年年初,「契妹」顏仟汶不時借故走上詹秉熙屋企,令Sandy好唔鍾意,成日同詹秉熙嘈交。有指Sandy之後仲試過走上顏千汶位於錦田屋企「捉姦」㖭。

報道引述詹秉熙在社交網留言,稱與太太已有共識,大家決定改變身份同方式相處,而佢接受傳媒訪問時,亦承認同太太感情出現問題,但未到離婚階段;至於與顏仟汶嘅關係,詹秉熙稱兩人只屬好朋友,而非第三者。

睇番顏仟汶嘅fb,只見佢不時毫不避嫌大貼同詹秉熙結伴登台、出席活動同去朋友屋企玩嘅相,感情睇嚟相當好。去年12月詹秉熙生日,顏仟汶仲同詹秉熙、Sandy及一班朋友一齊慶祝,派對上顏仟汶仲喺Sandy面前騎詹秉熙膊馬,肆無忌憚。

《蘋果》今日聯絡詹秉熙,佢一個人孭晒上身,話係自己唔好。詹秉熙喺短訊回覆話:「答埋今次之後唔會再回應了,請諒解,我和太太本身已有些問題的,唔關任何人事,係我唔好、係我變咗。處理中、多謝關心。」

顏仟汶就回應話:「冇人敲過我門,冇人上過嚟我屋企捉姦,講完啦。」問及是否介入「契哥」婚姻,顏千汶否認:「佢同太太婚姻問題就俾番佢兩個自己答啦,我同詹秉熙係好好好好嘅朋友。」好朋友會唔會發展愛情?顏仟汶話:「假設性未發生嘅嘢我唔想講啦。」再謂:「你問番詹秉熙啦,佢哋分唔分開或者有冇繼續一齊,你問番佢啦,我唔講喇!」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



詹秉熙同顏仟汶一直以契哥契妹相稱,相中兩人肆無忌憚騎膊馬,詹太Sandy亦在場。(網絡圖片)

(網絡圖片)

詹秉熙去年12月生日,太太仲捉住手同慶祝。(網絡圖片)

詹秉熙同太太與顏仟汶經常三人行,生日派對上都有現身。 (網絡圖片)

詹秉熙同顏仟汶經常拍住返大陸登台搵食。 (網絡圖片)

鍾意就快D Share啦!