網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月22日 星期二

搜查線:搜查線:大哥大進化史 收藏家600部手機晒冷 __,手機,手機平板,

別人視為沒有用處的舊手機,在譚偉業眼中有如珍寶。在手機頻出新款、普及化的年代,手機壞了,不少人會毫不猶豫地換機,款式舊了也會換機。新的來,舊的去,很多 ...


別人視為沒有用處的舊手機,在譚偉業眼中有如珍寶。


在手機頻出新款、普及化的年代,手機壞了,不少人會毫不猶豫地換機,款式舊了也會換機。新的來,舊的去,很多人習慣買新機的同時,出售他們眼中已沒有用處的舊電話。有人把它們視為垃圾,但亦有人將之視為至寶,並用它們拼湊出一段完整的手機進化史。

「我哋儲舊電話最慘就係啲電池嘅問題,因為啲電池老化或者脹咗,就唔用得㗎啦,但其實我啲機全部都係運作正常,問題係你已經搵唔返佢啲電池」翻找着幾個放滿了600多部舊電話的儲物箱,49歲的譚偉業一邊說,一邊把一個個用膠袋包好的珍藏拿出來。問他收藏是否有「價」,他笑着否認:「呢啲基本上係冇人吼嘅嘢,係我呢啲怪人鍾意呢樣嘢,先會買返嚟。」這些「寶箱」盛載着的,還有一段段手提電話發展史。

談起手機的發展,他拿出俗稱「大哥大」、最早期發行的電話。當年一個大哥大索價數萬元,電話費動輒上千,用得起的人通通非富則貴:「香港80年代開始,好多港產片有大哥大電話出現,都係啲有錢佬、生意人,或者係好似啲黑幫大佬出嚟講數,甚至係一個武器!」標誌性的外形、水壺般大的機身,機背匣沉甸甸的電池亦佔了機身體積的四分之一,所以更有「磚頭」的別稱,不過其功用只有一個:「其實佢實際功能只係通話,依家睇返轉頭,就好似有少少大而無當咁囉,不過呢個設計真係好有代表性嘅。」

不過對譚偉業來說,最具代表性並非大哥大,事關這部手機面世時,他還是一個學生,貴價的大哥大對他來說,是遙不可及的事。到了手機開始普及的90年代,譚偉業開始工作後,終於買了第一部屬於自己的手機 - Ericsson GH337,並開始對手機着迷:「因為我本身係讀設計出身,所以對於一啲靚嘅design好鍾意睇、收藏、認識,因為嗰個年代係百家爭鳴嘅時間,個個廠商都出唔同嘅型號、造型。」而Motorola所出的StarTAC則是他最垂青的一部收藏:「佢將厚龜再縮細,而呢個造型同時係全球第一部摺嘅電話,所以當年嚟講,係好令人『嘩!』咁㗎!」

在他口中的90年代,是一個豐盛的年代,於是他開始頻頻換手機型號、收集手機的習慣,閒時去深水埗鴨寮街、二手手機店逛逛,或者在網上平台找舊款手機,慢慢儲下了大量收藏。直機、翻蓋才見到鍵盤的「摺龜」、摺機、滑蓋機身的「推機」、旋轉屏幕手機,五花八門、不同牌子的都有,甚至有如電子詞典機、專為商務人士上網用的、按下按鈕鍵盤才緩緩升起的、專為遊戲而設計的、呈葉片形的,各種風格各異的電話。

從大哥大的1G網絡,演化到人人一張SIM Card,甚至有了多媒體元素、可以「龜速」上文字網頁的2G網絡,再到開啟3G的世代,可以用電話上網瀏覽新聞資訊,譚偉業說那是具歷史性的一刻。進入後4G世代的現在,譚偉業手上的亦變成了新款的智能手機,可是他只用不儲:「依家部部電話都一樣,都係一個長方形,背面一、兩個鏡頭,甚至而家出到3個鏡頭,前面一個Mon(屏幕),咁就冇㗎啦。」在這「鬥功能」的世代,這些新手機再勾不起他收集的意欲:「個設計變到好悶,冇設計可言。」

縱然智能電話每日推陳出新,他認為香港人對舊電話始終有一種情意結,皆因它們在大家的成長階段中佔據了一個「好重要嘅Moment」:「當我哋喺商場準備緊個(手機)展覽、擺飾櫃嘅時候,好多市民行過話:『哎吔!我嗰時用呢架機!』、『嘩!呢部我嗰時儲咗幾多個月錢先買到呀!』,好似搵返佢好多好開心嘅回憶。」

------------------------

《骰寶坊》誠邀各地【賭王】【賭后】挑戰神人境界,每日更有百萬籌碼等你領取!

立即免費下載,體驗《骰寶坊》最真實、刺激的多人在線骰寶遊戲!

遊戲下載:https://goo.gl/j16mcF


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!