掃呢頁CODE去手機

2018年5月23日 星期三

李日朗(李逸朗):【灰!】被騙7位數血汗錢 李日朗報警求助 __,李逸朗,

真係幾灰,啲血汗錢係老婆本嚟,依家都唔知點追。藝人李日朗(Don)早前被友人騙去7位數字積蓄,努力數年的「成果」化為烏有!他日前與一名資深大律師及一名 ...


真係幾灰,啲血汗錢係老婆本嚟,依家都唔知點追。


藝人李日朗(Don)早前被友人騙去7位數字積蓄,努力數年的「成果」化為烏有!他日前與一名資深大律師及一名律師現身中區警署,Don見有記者在場時大感愕然,起初直言只想低調處理問題,後來才表示:「嚟錄口供,有個識咗十幾年嘅女性朋友攞咗我啲錢後『失蹤』。據我所知,仲有其他朋友同樣損失7位數,最內疚係連累我屋企人都冇咗啲血汗錢,但我啲錢用晒嚟開戲,暫時冇能力畀番佢哋!」

失蹤半年冇影

Don坦言有人藉着多年交情,加上彼此合作做生意,深夜致電向他求救:「當時佢話急用要幫人,會過幾日即刻轉番(錢)畀我,我咪畀(錢)佢囉,點知後來佢冇咗影,至今足足有半年時間嘞,講緊損失嘅7位數,都仲未包括同佢做生意賺咗嘅錢。據知佢同老公離咗婚,依家連佢前夫都搵佢唔到!(你知道冇咗咁多錢後咩反應?)世界末日囉,幾年儲番嚟嘅錢冇晒喎,本來諗住今年環境好啲,可以同屋企人去次豪少少嘅嘅旅行,依家提都唔敢再提嘞。(女友呢?)好彩佢唔係用好多錢嘅人,咪一齊捱囉!」

起碼想搵番個人

Don當天由晚上7時開始,逗留到翌日凌晨1時許才完成整個錄口供過程。事後他補充:「嚟緊可能要再去唔同嘅警署提供相關資料,相信事件冇咁快解決到,過程會好漫長。我亦明白未必追得番啲錢,但起碼想警方協助搵番呢個人出嚟,同埋我想佢身邊嘅人提高警覺,唔好再畀人呃嘛。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!