掃呢頁CODE去手機

2018年5月1日 星期二

【洗米華愛將力捧】嘩!港姐許亦妮8緋聞男友 個個有錢好巴閉 __,許亦妮,洗米華,周焯華,港姐,

11年港姐季軍許亦妮,喺英國大學時已經多仔媾,入娛圈後更加精采,數數手指,嘩!有成八個咁多,成績確係彪炳。早期嘅呢就有健身中心太子爺陸征宏,有指通過佢 ...




11年港姐季軍許亦妮,喺英國大學時已經多仔媾,入娛圈後更加精采,數數手指,嘩!有成八個咁多,成績確係彪炳。

早期嘅呢就有健身中心太子爺陸征宏,有指通過佢,許亦妮仲識埋樂小姐。跟住就有家族做空運物流嘅孔樂勤,有講話呢位孔樂勤同唐貝詩都拍過拖。之後又俾人影到佢同天大證券董事施俊威、旅行社老闆李尊豪拍拖。不過最多人講嘅都係洗米華愛將盧啟邦揼錢開戲俾佢,喺《喜愛夜蒲3》孭正女一。雖然盧生財力雄厚,不過財多心又多,拍拖唔夠一年就散咗。仲有城中富二代,林建名個仔林孝信、楊超成細仔楊嘉成,同埋喺澳門夜場俾人影到背女友啜爆許奕妮嘅肥仔,許亦妮吸仔指數勁高。

立即按此連結Download: https://goo.gl/NVySCK



鍾意就快D Share啦!