掃呢頁CODE去手機

2018年5月2日 星期三

【扭蛋出情人】多宅男80後港女冇興趣:可能條件會較差 __,港女,

扭蛋機交友的熱潮不絕,記者發現除了在石硤尾有一部緣份扭蛋機,近日在葵涌也出現了一部佛系扭蛋機。店主為了使佛系扭蛋機與別不同,更收集登記人的生日資料,加 ...




扭蛋機交友的熱潮不絕,記者發現除了在石硤尾有一部緣份扭蛋機,近日在葵涌也出現了一部佛系扭蛋機。店主為了使佛系扭蛋機與別不同,更收集登記人的生日資料,加入星座配對的元素,增加趣味。

二十五歲的店主Kenneth表示:「我自己都係九十後,識朋友唔係真係咁容易。」他指從事長工時如零售業的男女,更難交友,「一個人,返工放工都係搵番自己嘅舊朋友、舊同學,可能識唔到新嘅人。」

受訪的這名八十後的女生,就表示自己對扭蛋交友不太感興趣,「我覺得擺得落去都可能係啲宅男呀,類似嗰啲,即係可能條件會比較差嗰啲。」她認為,雙方能夠溝通是最重要的。「我覺得佢哋速食嘅世界,可能無乜時間去了解,或者真係會出嚟食幾次飯。」她續指,「我覺得係好多人已經無心機去做了解呢一部分,好多時可能而家太科技方便,甚至乎好多時去了解都係喺WhatsApp,傾咗兩個禮拜已經係好長時間,已經覺得好花時間。我哋呢個年紀可能比較鍾意兜口兜面傾偈會舒服啲。」

已婚的許小姐指自己都曾經玩過交友軟件,她認為港人溝通渠道都是以社交平台為主:「讀書嘅時候都有玩過ICQ嘅,跟住出嚟做嘢都係用Facebook。」她認為,結交朋友需要時間,欲速則不達,「個心態就係會覺得個關係愈快,即係互相認定對方是男女朋友,然後未了解就已經發生關係,嗰啲通常就會好短暫。」

而八十八歲的陳伯就表示,以前認識另一半多是通過朋友或家人介紹。他但強調見面是十分重要的,「就算喺茶居飲茶,你叫句靚仔,我又讚你幾靚,即係大家互相搭訕,問吓得唔得閒去飲茶傾吓偈,去吓旅行,佢應承嘅話,咁就搞掂啦。」

撰文:陳慧瑩、文倩儀

攝影:王晴、李育明



鍾意就快D Share啦!