網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月5日 星期六

【一年後再見】鍾嘉欣賺完奶粉錢即飛加國等生B __,嘉欣,鍾嘉欣,

【一年後再見】鍾嘉欣賺完奶粉錢即飛加國等生B6個月肚嘅鍾嘉欣,眼見陀B漸趨穩定,早排回流香港兩星期搵吓奶粉錢。今日Linda以用家嘅身份出席田原香滴雞 ...


  • 【一年後再見】鍾嘉欣賺完奶粉錢即飛加國等生B


  • 6個月肚嘅鍾嘉欣,眼見陀B漸趨穩定,早排回流香港兩星期搵吓奶粉錢。今日Linda以用家嘅身份出席田原香滴雞精產前講座後,隨即坐飛機回加拿大安胎等生B。踩住3吋高踭鞋的Linda 唔覺好見肚,亦不見孕婦常見的水腫。Linda 話肚入面嘅baby比起大女Kelly溫柔得多,甚少喺肚入面拳打腳踢,仲話baby好旺自己添。至於baby嘅性別,Linda同老公都堅持叫醫生不要透露半點風聲。

    第一胎Linda 用了17分鐘順產生了Kelly ,大肚婆坦言希望可以跟上一胎一樣,還一早跟老公要求陪產剪臍帶兼錄影。「有人話生第二個15到20分鐘就生到,希望快啲啦,不過唔好快到喺車上面生,我已經叫我先生ready!」鍾嘉欣說。

    立即按此連結下載APP:http://bit.ly/next28app
    Linda佗B 6個月,完全唔覺有大肚婆常見的水腫

    貪靚的大肚婆踩住3吋高踭鞋出席活動

    Linda同fans 自拍留念

    鍾意就快D Share啦!