掃呢頁CODE去手機

2018年5月3日 星期四

唐詩詠:雪藏卵子等生B!37歲唐詩詠唔介意閃婚 __,詩詠,唐詩詠,

詩詠出席信用卡宣傳活動。無綫「視后」唐詩詠在太古城出席工銀亞洲推出的全新「ICBC|LINEFRIENDS信用卡」宣傳活動,今日度過37歲生日的她表示 ...


詩詠出席信用卡宣傳活動。


無綫「視后」唐詩詠在太古城出席工銀亞洲推出的全新「ICBC | LINE FRIENDS 信用卡 」宣傳活動,今日度過37歲生日的她表示生日最開心就是出席活動工作,而今晚會與家人食飯慶祝。問到可有男士約會?詩詠笑說:「冇,有啲識咗好耐嘅朋友。(生日願望搵個男友?)唔會許呢啲願望,我知道佢喺好遠慢慢行緊過嚟,最緊要啱timing,等佢慢慢行過嚟啦。」

認為閃婚冇問題

詩詠直言不介意拍拖一年,甚至數月就閃婚,認為這年代閃婚沒有太大問題。講到37歲的詩詠與四字頭愈來愈近,可會考慮雪藏卵子留待日後生BB?她笑說:「可以詳細了解吓,近幾年身邊朋友都有講,當係送畀自己嘅禮物。」

洪永城冇送祝福

詩詠最近再與前男友洪永城傳復合,問對方可有約她慶祝生日?詩詠表示:「冇呀,同黃翠如成班就約緊,佢應該喺個group裏面嘅,我唔知呀。(短訊祝賀?)都冇喎,你哋幫我鬧佢啦,哈哈。」

Timing好重要

詩詠對於另一舊愛崔建邦再有新歡表示戥對方開心,希望他能與女方成家立室。問到可希望組織家庭?詩詠說:「願望都想有個family,每個女仔都希望有另一半。(想有小朋友?)我冇所謂,兩個人都可以,有人喺身邊陪住就得。(心急?)唔會,年齡係數字,我哋做呢行遲結婚唔係大問題,要搵到個好啱timing先。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!