網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月15日 星期二

梁麗翹陀B女:仲有個幾星期就生得 __,梁麗翹,

■梁麗翹預產期在本月,隨時生得。互聯網圖片現年33歲無綫節目《東張西望》的主持梁麗翹,去年初與拍拖僅兩個月、做金融投資生意嘅圈外男友Nic在美國閃婚, ...


現年33歲無綫節目《東張西望》的主持梁麗翹,去年初與拍拖僅兩個月、做金融投資生意嘅圈外男友Nic在美國閃婚,兩人還到了夏威夷度蜜月,幸福爆燈。梁麗翹婚後火速造人,她去年底便於社交網宣佈懷孕,預產期在本月,隨時生得的她近日經常在社交網貼出肚大如籮的相片。

梁麗翹昨日又在Ig貼出美麗孕照,她還留言:「Counting down.」梁麗翹昨受訪時透露今胎生囡囡,預計會順產,她說:「好期待,要準備嘅嘢都大致準備好晒,老公話我『啲嘢一日攞出嚟你又擺入去,成個老人家咁』,我係擔心有嘢唔記得帶箒。」梁麗翹表示陀女後皮膚更好,拍孕照只想留念:「可能食得清咗,有注意健康多啲,但係估唔到38、39周都仲嘔緊。」

採訪:嵐山




鍾意就快D Share啦!