網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月20日 星期日

【老公跪地錫肚】前港姐李雪瑩陀B 無禁忌照食雪糕 __,港姐,李雪瑩,

現年32歲,2010年「最上鏡小姐」李雪瑩(Crystal)入行4年便決定離開娛樂圈,前年與圈外男友AndrewChan拉埋天窗(相關新聞﹕https ...


現年32歲,2010年「最上鏡小姐」李雪瑩(Crystal)入行4年便決定離開娛樂圈,前年與圈外男友Andrew Chan拉埋天窗(相關新聞﹕https://bit.ly/2IyATiN)。

Crystal同老公經常都會出埠享受二人世界,不過Crystal今日就喺ig宣布喜訊,上載一張黃昏美景,老公跪喺水中錫Crystal個肚,此情此景,相信大家都估到咩事。Crystal以英文留言﹕「生日快樂爸爸!明年我會整污糟晒你啲衫你慶祝!我會匿在媽媽肚仔呢段較長嘅時間,請幫我睇住同照顧好媽媽!」另外,仲有一張BB超聲波嘅相,真係恭喜晒!

快將為人母,但Crystal似乎冇乜無禁忌,照樣著住比堅尼游水,仲有食雪糕嘅短片,其實大肚婆應該唔好食咁多生冷嘢,真係要保重身體呀。

精選娛聞,喺晒《娛果》 http://fb.com/appledailyent

前港姐李雪瑩宣布懷孕。(ig圖片) (ig圖片)

BB嘅超聲波相(ig圖片)

李雪瑩上圍升cup,但身材仍屬偏瘦。(ig圖片)

大肚婆仲食雪糕?(ig圖片)

(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!