掃呢頁CODE去手機

2018年5月18日 星期五

【獨家婚照】落選港姐李美慧 下月嫁福建幫第二代富豪:BB係天賜嘅 __,港姐,

06年落選港姐、現年31歲嘅李美慧,噚日出席無綫劇集《宮心計2:深宮計》宣傳時,承認已經同年紀大過佢25年嘅曾文豪入紙註冊結婚。李美慧稱係拍完劇集《深 ...


06年落選港姐、現年31歲嘅李美慧,噚日出席無綫劇集《宮心計2:深宮計》宣傳時,承認已經同年紀大過佢25年嘅曾文豪入紙註冊結婚。李美慧稱係拍完劇集《深宮計》之後先至認識曾文豪,稱係朋友介紹,識佢嗰陣唔知男方家底。兩人拍拖半年就決定共諧連理。

有「福建幫第二代富豪」之稱嘅曾文豪,近年已十分低調,鮮有曝光,反而係佢兩位千金:曾昭亮同昭怡就活躍社交圈。

曾文豪父親,係曾叱咤商界嘅百億富豪曾紀華,97年離世後,將大部分財產留俾二房(馮婉琳)所出兩子,即曾文豪同曾文能。正室王素英02年興訟質疑遺囑真偽,後撤銷起訴。

曾文豪同曾文能深得父親寵愛,但金融風暴後,曾紀華百億王國資產一度蒸發只剩下值兩億幾。有指當時出手「打救」嘅,係前新世界集團主席鄭裕彤。

曾文豪沾手不少生意,包括上市公司「變靚D」。曾文豪曾謂:「女人錢最好賺,我睇好呢間公司㗎,不過就無參與公司管理。我仲有其他生意,退休做少少就算,得閒都係打吓波、出吓海。」又曾與邱達根等人成立第一信用財務。

至於今次與李美慧衝破年齡距離嘅婚事,都帶來不少震撼。李美慧早前仲孖未婚夫及女兒到不丹同喜馬拉雅山八日影結婚相。李美慧大讚未婚夫係「成熟暖男」,佢今日接受傳媒訪問時話:「佢好細心,觀察仔細,佢識留意細節,如我哋食飯,知我鍾意食乜嘢,下次會叫番畀我食。佢係巨蟹座,特別細心。」李美慧就係畀未婚夫曾文豪暖男行動打動,答應求婚。

李美慧喺《深宮計》雖然只係扮宮女,但佢都演得好投入,稱好鍾意演戲,不過曾文豪就肉赤未婚妻拍戲捱更抵夜。李美慧稱,曾文豪希望佢婚後可以專心做幸福太太,退出幕前,而咁啱李美慧同無綫嘅合約亦將屆滿,故不排除轉型做KOL:「不過好多監製合作開,佢哋都好錫我,好似(梅)小青姐咁,我唔捨得佢哋。」

李美慧話下月先喺淺水灣搞婚禮,同時註冊,佢話:「邀請來賓主要係至親,人數唔係好多。」有指未婚夫曾文豪好友何超瓊、李民橋等都到賀,一對新人下月再飛法國南部慶祝。

一對新人除咗有影西式婚紗相,李美慧穿上復古款式婚紗,高貴典雅,佢哋又揀咗去不丹影結婚相,穿上當民族服裝,李美慧話:「不丹係一個世外桃源。」山路程崎嶇,結果佢哋要棄車、全程坐直升機,此行豪使近百萬,李美慧話:「一個山谷去另一個山要成五、六個鐘車,我哋想慳時間,同埋坐車會辛苦啲。」

曾文豪要未婚妻舒舒服服靚靚影結婚相,當然唔慳住荷包。未婚夫咁識做,問李美慧俾佢幾分?佢話唔使扣分:「嫁得俾佢,梗係100分。」

曾文豪跟前妻育有三女曾昭怡、曾昭亮,李美慧話同二女曾昭亮都係31歲左右:「我哋相處好好,乜都傾。」咁婚後會為曾文豪生BB嗎?李美慧話:「順其自然,BB係天賜嘅,唔會抗拒。」

李美慧原名李斯庭,曾用藝名韋薇選美,06年落選港姐落敗,同屆冠軍係陳茵媺、亞軍係周家蔚,而季軍就係呂慧儀,三甲都已嫁做人妻,兼升呢人母。

其後李美慧加入無綫藝員訓練班,做過遊戲節目《一擲千金》嘅千金小姐,佢又做過TVB8主持《娛樂最前綫》,亦參演過多套電視劇,包括有《少年四大名捕》中飾演馬國明嘅妹妹同埋《宮心計2》等。

更多精采娛聞,喺晒《娛果》:

http://fb.com/appledailyent



李美慧同曾文豪西式婚紗相。

李美慧目前有打算應未來老公要求,退出幕前。







就算係民族服飾,都feel到好sweet。





李美慧多年嚟喺大台演出都唔特出,就快播嘅《深宮計2》就演宮女。(ig圖片)

(ig圖片)

(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!