網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月26日 星期六

阿嬌結婚:婚禮實況!阿嬌致詞爆喊:行到今日唔容易 __,阿嬌,鍾欣潼,

阿嬌要幸福呀~藝人鍾欣潼(阿嬌)和台灣「醫界男神」賴弘國(Michael)在今晨於洛杉磯五星級酒店MillenniumBiltmoreHotelLos ...


阿嬌要幸福呀~


藝人鍾欣潼(阿嬌)和台灣「醫界男神」賴弘國(Michael)在今晨於洛杉磯五星級酒店Millennium Biltmore Hotel Los Angeles舉行婚禮,儀式中既溫馨亦感人,雙方在父母的見證下行禮,期間阿嬌多次喜極而泣,當中包括致詞時、好姊妹兼好拍檔蔡卓妍(阿Sa)擁抱祝賀及亦師亦友的經理人霍汶希(Mani)輕吻阿嬌面頰時,阿嬌情緒均非常激動,最後Michael輕吻阿嬌前額的場面充滿浪漫氣息。在致詞時當阿嬌講到:「行到今日好唔容易…」喊得最為厲害,全場嘉賓亦眼濕濕,兩個唔同地方、唔同背景的人最終修成正果走在一起,真係好難得!

而婚宴菜式方面都好有心思,除咗有清雞湯同上湯龍蝦之外,仲有切合晒主題嘅心形牛扒,最尾亦有甜蜜湯圓寓意圓滿如意。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!