網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月18日 星期五

淌淚不願接受偶像死訊 蘇永康痛憶西城秀樹 __,蘇永康,

【1955-2018】■日本殿堂級歌手西城秀樹前日因心臟衰竭離世,終年63歲。日本殿堂級男歌手西城秀樹憑一曲《YMCA》紅遍亞洲,前日在日本逝世,終年 ...


日本殿堂級男歌手西城秀樹憑一曲《YMCA》紅遍亞洲,前日在日本逝世,終年63歲。當年他風靡萬千少男少女,蘇永康85年參加新秀歌唱大賽唱的《Careless Whisper》,亦是受到西城唱日文版的啟發,他自言「西城係我生命中第一個偶像」,現再看其演出忍不住落淚,又難忘當年跟梅艷芳和西城一齊蒲。

西城秀樹前日在橫濱醫院因心臟衰竭病逝,終年63歲,遺下一女兩子,不少香港歌手都是西城的fans,蘇永康當年以佐治米高(George Michael)名曲《Careless Whisper》參加新秀大賽,正是因為頭號偶像西城亦改編過成為《擁抱着Jive》。

蘇永康昨日接受電話訪問,指西城第二次中風時,已有心理準備:「但都覺得好唔開心,西城係我生命中第一個偶像,傳統藝人所有嘅聲色藝佢都俱全,打鼓好叻,自創表演風格,影響當代好多歌手,可惜48歲第一次中風,中風喺十年內好容易再發第二次,好不幸數年之內再發。」



■西城秀樹和不少香港藝人相熟,梅艷芳和譚詠麟(左)都是他的朋友。

■梅艷芳和蘇永康都是西城的歌迷,阿梅更是歌迷會副會長。

西城面前唱歌

蘇永康指西城過往唱歌很生猛,但後來要坐凳唱歌,感覺欷歔。他不願接受偶像離世的事實:「西城係第一個可以喺北京開演唱會嘅日本歌手,又係第一個衝出日本嚟香港嘅歌手。」他回想當年跟偶像曾有一面之緣:「西城嚟香港玩,梅姐梅艷芳帶佢出去蒲,特登叫埋我。」因為梅姐要求,所以他放膽在西城面前唱《Careless Whisper》,他說:「記得唱完後,西城行埋嚟送咗支日本牌子嘅煙畀我,但我唔食煙,本來我想keep住,點知畀朋友食咗,我鬧咗佢一餐。」

為了看西城第一次在伊利沙伯體育館開騷,蘇永康說:「我省下幾星期零用錢買咗張150元第一行嘅飛,當時西城有一張身穿藍色衫同牛仔褲嘅海報,我都係睇住着去睇。我第一段婚姻失敗時,仲住喺淺水灣,梅姐試過半夜入嚟同我傾偈,傾偈嘅時候,我哋仲聽緊西城啲歌。」



■西城於2001年和圈外女友結婚,育有一女兩子。

■郭富城表示榮幸曾與西城在福岡音樂節上合唱《YMCA》。資料圖片

城城:一大損失

梅姐作為西城頭號粉絲兼歌迷會副會長,蘇永康憶述:「我記得梅姐形容過西城手板好大隻,因為當時佢哋會打金器、金鏈送畀西城,而西城係會收嘅。」

蘇永康重看西城生前的演出,忍不住流眼,他說:「西城係80年代第一個喺大阪球場舉行兩萬人演唱會嘅人,佢跑足全場唱,年輕時體力非常好,唔知係咪虛耗得滯又食煙。」

身在紐約拍戲的郭富城表示:「聽到西城前輩離世嘅消息,心情很難過。我喺1999年日本福岡音樂節,曾經同佢合唱《YMCA》,佢係一位好有魅力嘅歌手,而且好友善,好榮幸曾經合作。佢嘅離世實在係藝能界一大損失,希望佢嘅家人節哀。」

採訪:皓騫




鍾意就快D Share啦!