網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月8日 星期二

張敬軒日本搵人妻㗳住家菜 __,張敬軒,

張敬軒日本搵人妻㗳住家菜上個禮拜,張敬軒同商台DJ細So帶咗大家去「女僕餐廳」走番轉,片尾軒仔預告嚟緊會去搵「人妻」!話咁快,「天才遊童2018東京篇 ...


  • 張敬軒日本搵人妻㗳住家菜


  • 上個禮拜,張敬軒同商台DJ細So帶咗大家去「女僕餐廳」走番轉,片尾軒仔預告嚟緊會去搵「人妻」! 話咁快,「天才遊童2018東京篇之人妻飯局」噚晚 (7/5) 就出爐

    軒仔帶細So去到人妻屋企樓下,今次自我介紹時,軒仔就話自己叫「渠」;而細So就叫「王」,然後呢隊新晉男子組合「渠王」就跟住人妻「惟明」入屋。雖然係啱啱認識,但人妻「惟明」就話第一次見識到香港嘅男人,仲大讚佢哋好精壯。

    入到屋,急不及待坐底嘅細So見到一枱都係餸,仲有個疑似「人夫」喺度,即刻大嘆失望,軒仔就話:「我不嬲都話帶你嚟食住家菜,你唔好心邪先得㗎。」原來呢度一直都係教人妻點去煮餐好嘅住家飯,去箍住老公嘅心。一齊開餐時,細So就問人妻「惟明」同疑似人夫係咪結咗婚,佢哋就話唔係,原來二人只係工作夥伴,二人反問軒仔同細So係咪結咗婚?軒仔就即刻推開細So大嗌:「No、No、No!」不過細So就唔肯放過軒仔話:「我哋離咗婚。」嚇到軒仔擘大個口得個窿。

    一場嚟到人妻廚房,梗係要學番啲撚手菜,軒仔就話想學燒玉子,人妻惟明就即刻開壇,軒仔負責打蛋同落鑊,人妻「惟明」就示範點煮,人妻「惟明」愈煮愈香,連平時唔食蛋嘅細So都忍唔住話:「真係好香,呢個真係好食。」捲咗三層,終於大公告成,雖然軒仔同細So講嘢多過做嘢,但點都要影番張靚相嘅......同人妻。

    下集預告:「麻甩賣萌貼紙相」,麻甩加賣萌,真係好期待囉。

    鍾意就快D Share啦!