掃呢頁CODE去手機

2018年5月5日 星期六

【結婚半世紀】愛妻宣言 楚原︰我喜歡南紅,因為佢夠普通 __,楚原,南紅,

84歲「智慧老人」楚原(原名張寶堅),上個月喺金像獎頒獎禮中獲頒「終身成就獎」,當晚佢撐著柺杖,由太太粵劇演員南紅及6歲孫女陪伴出場。楚原接受港台車淑 ...


84歲「智慧老人」楚原(原名張寶堅),上個月喺金像獎頒獎禮中獲頒「終身成就獎」,當晚佢撐著柺杖,由太太粵劇演員南紅及6歲孫女陪伴出場。

楚原接受港台車淑梅《舊日的足跡》訪問,提及到當晚佢喺台上致辭,完全冇提及過太太,又冇拖住太太嘅手,佢解釋話自己平衡感差,太太要顧實佢之餘,又要睇住乖孫,所以顧唔到咁多。

楚原仲話︰「我同南紅結咗婚51年,我相信緣份,愛情、婚姻、朋友都唔可以強求。我思想好浪漫,但我亦係個普通人,不拘小節,南紅都一樣。我喜歡南紅,係因為佢夠普通,唔追求物質,幾好,哈哈!」

提到唔俾阿仔入行,楚原話個仔自細就灌輸佢,娛樂圈唔容易解決到生活,好多從事電影嘅人,能夠成名、賺錢,仲可以淨到錢嘅寥寥可數,阿仔冇信心跑出,就千萬唔好加入演藝界。

不過咁,靠做電影工作養活係好艱難,但楚原仍以過來人,鼓勵有興趣入行嘅年輕人,佢話︰「人可以做自己想做嘅工作,係一件非常幸福嘅事。」好似當晚金像獎,楚原坐喺台下,睇新晉導演嘅介紹,已經同太太南紅講︰「呢位女導演(彭秀慧)一定攞獎。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(左起)南紅、楊茜與楚原。

《含淚的玫瑰》,楚原執導,南紅主演。

「我同南紅結咗婚51年,我相信緣份,愛情、婚姻、朋友都唔可以強求。」

1998年,第17屆香港電影金像獎頒獎禮,楚原伉儷雙雙出席。

2018年第37屆金像獎頒獎禮,楚原伉儷雙雙上台。

鍾意就快D Share啦!