掃呢頁CODE去手機

2018年5月29日 星期二

【爆相爆片】情侶食飯冇偈傾 何雁詩:唔好又話我哋分手 __,何雁詩,

鄭俊弘同何雁詩食飯,全程近乎零交流,各自各睇手機。
鄭俊弘(Fred)與何雁詩前年10月到美國為無綫拍節目時秘密撻着,秘戀近半年後,被Fred當時未婚妻踢爆偷食,最後男方情歸新歡何雁詩。去年4月兩人拖手 ...


鄭俊弘(Fred)與何雁詩前年10月到美國為無綫拍節目時秘密撻着,秘戀近半年後,被Fred當時未婚妻踢爆偷食,最後男方情歸新歡何雁詩。去年4月兩人拖手認愛,但仍要面對各種問題,有指公司施壓,何雁詩爸爸又唔係太喜歡鄭俊弘等,令二人屢傳情變。

日前蘋果讀者Fion透過《爆相爆片》透露早前晚上八時許,見到Fred同何雁詩喺西貢一間餐廳撐枱腳,佢哋逗留逾兩小時,Fion話:「佢哋食咗好耐,但全程冇乜交流,各自叫嘢食,之後就你有你睇手機,佢有佢睇手機。」Fion話餐廳內大部份都係外國人,所以冇乜人認得佢哋,食完之後就由Fred負責埋單。

何雁詩噚日接受傳媒訪問時話經常會同男友一齊食飯,問到好少傾偈,佢笑笑口話:「我諗好多情侶都係咁,哈哈,經常話我哋分手邊緣,但實際上我哋super OK」。何雁詩再補充:「I think we are just really comfortable and happy with each other.So we are Okay with doing whatever we want when we spend time together.(我覺得我們擁有彼此已經非常快樂,無論我們想做甚麼,只要我們在一起就足夠了)」,真係冧到爆!

何雁詩透露現正一個人去旅行,佢講笑話:「唔好又話我們分手或去散心,因為佢真係好擔心我,哈哈。」何雁詩因為抑鬱症減少幕前工作,佢早前參加EFG Hong Kong ladies open嘅哥爾夫球賽,直言對病情有幫助,佢話:「Yes much better! golf is my cure!(好咗好多,哥爾夫球係我嘅治療方法)」。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

鄭俊弘同何雁詩食飯,全程近乎零交流,各自各睇手機。 何雁詩話兩日花時間相處,已經好快樂。(讀者提供圖片) 何雁詩話兩日花時間相處,已經好快樂。(讀者提供圖片)
何雁詩近日獨自去澳洲旅行。(ig截圖)

何雁詩近日獨自去澳洲旅行。(ig截圖)
何雁詩早前參加哥爾夫球賽,男友Fred同克勤都有到場觀戰。(ig截圖)

何雁詩早前參加哥爾夫球賽,男友Fred同克勤都有到場觀戰。(ig截圖)

鍾意就快D Share啦!