掃呢頁CODE去手機

2018年5月29日 星期二

【有愛冇性?】搬入千三呎新居 白韻琹謝偉俊同瞓一張床 __,白韻琹,謝偉俊,

白姐姐同Paul新居,原來只有一張大床,夫妻亦冇分房瞓。(資料圖片)
白韻琹和謝偉俊(Paul)於97年喺拉斯維加斯註冊,21年婚姻經歷過不少風雨,多次鬧到要離婚後又復合。年前白姐姐曾爆與Paul多年冇行房,「冇人錫我、 ...


白韻琹和謝偉俊(Paul)於97年喺拉斯維加斯註冊,21年婚姻經歷過不少風雨,多次鬧到要離婚後又復合。年前白姐姐曾爆與Paul多年冇行房,「冇人錫我、攬我、咀我」!(相關新聞﹕https://bit.ly/2kvFesJ)不過兩人至今仍是走在一起,前年更傳白姐姐出現腦退化徵兆,Paul即減少工作,抽多啲時間照顧白姐姐。

最近白姐姐同Paul喺西半山干德道購入六千六百多萬新居,面積逾千三呎,共有四間房.如今已升值至八千萬,而兩人更有約3億物業揸手,非常富貴。

今日有周刊登出兩人嘅閨房——即係嗰四間房其中一間。另外三間係用作雜物房同衣帽間,換言之夫婦倆都係一齊瞓主人房啦。打開房門,有一King size大床,擺咗好多公仔。

主人套房嘅然只有一張床,難免被追問有冇性生活?兩人表現尷尬,Paul被問及點睇白姐姐呻話冇性生活,就話:「你信唔信吖?」白姐姐就話:「唔記得。」、「我感覺係從來都冇。」最後至於Paul就好靦覥,半推半就承認相識28載都有超過十次「魚水之歡」嘅。



精選娛聞,喺晒《娛果》 http://fb.com/appledailyent


鍾意就快D Share啦!