網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月12日 星期六

傳正印上門「捉姦」顏仟汶:喺床定喺街先! __,顏仟汶,

顏仟汶否認是第三者,強調與詹秉熙是好好的朋友。
傳正印上門「捉姦」顏仟汶:喺床定喺街先!現年47歲的藝人顏仟汶去年與80年代無綫小生詹秉熙上契為兄妹,當日詹秉熙的太太Sandy還為二人炮製美食,但昨 ...


傳正印上門「捉姦」顏仟汶:喺床定喺街先!

現年47歲的藝人顏仟汶去年與80年代無綫小生詹秉熙上契為兄妹,當日詹秉熙的太太Sandy還為二人炮製美食,但昨日卻有讀者爆料指兩人由「兄妹」發展成婚外情,更有傳正印上門「捉姦」 ,顏仟汶回應時說:「喺張床度定喺條街度?」強調與詹秉熙是好朋友關係,男方則承認與太太婚姻出現問題。

57歲的詹秉熙近日被爆與結婚30年的太太Sandy分居,有指他搭上失婚的女星顏仟汶,昨日有讀者爆料指女方於去年12月至今年1月期間,經常借意上男方屋企,令詹秉熙與Sandy經常爭執,最終決定分居,而詹秉熙和顏仟汶更被指發展至同居關係,據知Sandy因婚變暴瘦,更試過在朋友陪同下到顏仟汶位於錦田的屋企「捉姦」。

對話截圖曝光

該讀者表示不值顏仟汶所為,還提供二人多張蜜照,以及社交網對話截圖,從截圖可見,詹秉熙承認跟太太換了身份,又稱兩人已過了半百歲,明白感情是甚麼一回事,兩人經過商討,有了共識才決定變換身份,希望大家能夠給予空間。另一張截圖則是顏仟汶被指摘破壞別人家庭幸福,她扯火回應:「有乜嘢想知,唔該直接問當事人啦。」

對於被指介入詹秉熙的婚姻,昨日顏仟汶接受本報電話訪問,強調與他只是好朋友:「都係好好嘅朋友。(唔係第三者?)唔係囉!其他唔想講咁多,呢啲係佢同太太嘅事。(佢哋係咪分居?)呢啲咁敏感嘅問題,要當事人答。」被指是「小三」的她說:「其實講真吖,喺呢行咁耐,好多嘢都聽過晒,由得佢講好嘅要接受,唔好又要接受,唔想回應啲乜大家都咁大個人,至於佢哋嘅問題,等佢哋處理番。」不過,追問她與詹秉熙的關係會否再有發展時,她有所保留:「未發生嘅嘢唔會答,呢啲冇人知,大家都做咗半世人,下一秒可能我化為灰燼都未定。」

顏仟汶去年與詹秉熙上契為兄妹,當日詹太Sandy(左)亦在場。
  • 顏仟汶去年與詹秉熙上契為兄妹,當日詹太Sandy(左)亦在場。
分居<br>詹秉熙夫婦不時在網上大晒恩愛。

  • 分居

    詹秉熙夫婦不時在網上大晒恩愛。
爆料者提供顏仟汶與詹秉熙的私下約會照。

  • 爆料者提供顏仟汶與詹秉熙的私下約會照。

不會規勸和好

當提到日前她被「捉姦」,顏仟汶反應頗大的說:「咁好笑?有啲咁嘅事咩?除非我失憶我覺得件事好戲劇化,咁你哋可唔可以問吓佢捉唔捉到?喺張床度定喺條街度?我道門都冇畀人叩過囉!(咁你係咪住錦田?)嗰頭囉!我啱啱搬咗冇幾耐o架咋!」至於會否覺得被詹秉熙連累?顏仟汶表示沒有埋怨對方。再問她會否勸詹秉熙兩公婆和好時,她說:「唔勸嘞!感情冇得勸,我自己段婚姻都咁呢啲嘢,鍾意就鍾意,唔鍾意就唔鍾意!」

詹秉熙承認與太太Sandy婚姻有變化,但與第三者無關。

  • 詹秉熙承認與太太Sandy婚姻有變化,但與第三者無關。
詹秉熙近日留言暗示與太太已決定換個身份。

  • 詹秉熙近日留言暗示與太太已決定換個身份。
顏仟汶在網上鬧爆各「八公八婆」。

  • 顏仟汶在網上鬧爆各「八公八婆」。

歸咎流年不利

另方面,詹秉熙昨日受訪時同樣以「好朋友」來形容與顏仟汶的關係,但承認跟太太婚姻出現問題:「又未至於離婚,呢啲係我哋屋企人嘅事,唔會牽涉人哋!」會否覺得累到顏仟汶被指是「小三」?他說:「或者我問吓佢覺唔覺得累咗佢(佢成日上你屋企食飯?)我哋係好朋友,好多朋友聚會都會見到,上我屋企都係一大班人。」至於太太曾「捉姦」一事,他說:「呢啲流言蜚語,真係冇可能,或者係流年不利」

文:專案組






鍾意就快D Share啦!