網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月25日 星期五

江若琳影婚照 孖老公汗叠汗放閃 __,江若琳,

■江若琳與Oscar拖手、咀嘴影婚紗相,甜到漏。
■江若琳與Oscar拖手、咀嘴影婚紗相,甜到漏。江若琳同「生煎包王子」蕭潤邦(Oscar)將於今年12月23日結婚,他們昨日低調影結婚相,卻被讀者朱小 ...


江若琳同「生煎包王子」蕭潤邦(Oscar)將於今年12月23日結婚,他們昨日低調影結婚相,卻被讀者朱小姐透過本報「爆相爆片」,直擊他們在西貢影結婚相情況,朱小姐說:「我咁啱行完山,見到江若琳同未婚夫喺嗰度影相,正午熱辣辣,佢哋又攬又錫。」江若琳穿上露背婚紗,Oscar着上黑色禮服,酷熱天氣警告下於樹林內取景。



■昨日天氣酷熱,江若琳與Oscar仍到西貢樹林取景。讀者提供圖片 ■昨日天氣酷熱,江若琳與Oscar仍到西貢樹林取景。讀者提供圖片

江若琳和Oscar西貢取景後,就轉到平民區深水埗,更於兩間食肆前拍婚紗相。兩人玩街拍15分鐘,拖手、咀嘴,做齊婚照指定動作。江若琳昨回覆:「今日影婚紗相幾辛苦,天氣好熱,走勻我哋由細到大對我哋好有意義幾個地方,曬到燶咁滯。」Oscar則大呻差點中暑。

採訪:楊定

攝影:黃曉程、羅德光




鍾意就快D Share啦!