網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月22日 星期二

【習總唔俾播?】騰訊突抽《深宮計》釀公關災難 百度雲有得睇喎! __,習總,深宮計,習近平,

《宮心計2之深宮計》噚晚喺無綫首播,「古裝劇收視之王」馬浚偉擔正,仲有美女如雲——不過就有人幫佢哋計過條數,話12位主要女角,包括胡定欣、劉心悠、周秀 ...


《宮心計2之深宮計》噚晚喺無綫首播,「古裝劇收視之王」馬浚偉擔正,仲有美女如雲——不過就有人幫佢哋計過條數,話12位主要女角,包括胡定欣、劉心悠、周秀娜、張慧儀、羅霖、陳煒、黃心穎等等合共逾500歲,平均年齡超過46歲,嗯……

宮闈劇鬥生鬥死爾虞我詐,睇呢啲劇,其實同返工分別唔大……套劇噚晚先播第一集,好看與否言之尚早。好可惜,大陸網民到依家,都未能喺騰訊睇到《深宮計》(新聞連結: https://bit.ly/2IWnp46 )各種傳聞亦不逕而走,最大可能係——「國家廣播電視總局」未審批。

其實《深宮計》喺騰訊播出無期,並不令人意外。范冰冰與高雲翔主演嘅重頭大製作《巴清傳》,疑因偏離習近平提倡之闡揚中華文化原則,且習總夫人彭麗媛早前「下旨」唔可以播負能量「宮鬥劇」,而《巴清傳》描寫秦始皇一統天下嘅劇情,卻與中共如今政局暗合,結果,呢套五億人仔大製作,一直播映無期。有指唐德影視後來大量修改劇情,「故事背景都改為架空」狀態,終於露出一線曙光,但隨即爆出男主角高雲翔涉性侵事件。

騰訊冇得睇《深宮計》,咁點算好呢?有人話,百度雲有喎!微博上不少網民留言「求片」,有不人以「勝利者」姿態回應:「TVB迷可要抱緊我呀,粵語國語都有哦。宮心計百度雲一次性看好多集,爽歪歪,鏈結已經藏好啦,要跟我一起嗎?」類似咁嘅回應都有唔少,大部份都係話自己喺百度雲有得睇,呼籲大家想睇就「加我」

至於騰訊噚晚臨時臨急話唔播得,都引發一場不小的公關災難——因為本來係話八點播嘅,但大家等極都唔見有。到晚上11點43分,騰訊先至更新微博話:「親愛的朋友們,原計劃於今晚上線的《宮心計2深宮計》因故暫時延期,具體播出時間敬請關注我們後續發佈的官方消息。對於此次播出時間的調整,給觀眾造成的不便,我們深表歉意,也感謝大家一直以來的關注與支持,請大家多給我們一些時間,繼續期待。」

騰訊遲足三個鐘先至發聲明,搞到停播事件似係「突發」咁,網民當然鬧爆啦,「退錢!會員三個月的!為了《宮心計2》才充的,騙子騰訊,沒擔當,播不出來,之前也不出告示,搞笑。」、「不要臉的騰訊」、「不是為了看《宮心計2》才不買會員呢,騙子,騙錢,劇能延期,會員能延期嗎,垃圾騰訊,支付寶啥都免費,你們啥都收費,鄙視馬化騰!」咦,打手嚟0架……?



說好的獨家搶先播呢?

嘩…



《深宮計》呢啲對白,喺依家嘅大陸,播得嗎?好似呢句:「主人要你人頭落地,你就人頭落地!」

「我哋做奴婢嘅,註定俾人擺佈。」

「本宮今日就要廢太子,保江山!」

鍾意就快D Share啦!