掃呢頁CODE去手機

2018年5月3日 星期四

【四年喇!】陳法拉終於畢業喇 立足紐約發展未諗返香港 __,法拉,陳法拉,

位於中環ifc,香港首家以干邑為主題嘅酒吧PONG,今日開幕,請來陳法拉、CaraG.、湛淇清、蔡加讚及關楚耀等出席。早前法拉喺社交網貼咗啲相片,係同 ...


位於中環ifc,香港首家以干邑為主題嘅酒吧PONG,今日開幕,請來陳法拉、Cara G.、湛淇清、蔡加讚及關楚耀等出席。早前法拉喺社交網貼咗啲相片,係同啲朋友飲嘢嘅,佢受訪時話之前主要忙緊畢業嘅功課,依家終於完成晒四年嘅課程,感覺好開心,所以上星期同啲同學去咗洛杉磯歡聚:「呢四年嚟大家都一齊返學,一齊相處,十幾個人感情好深厚。」佢仲話聚會當晚大家都忍唔住喊起上嚟,法拉係深受感動:「我哋一路睇住大家嘅轉變同成長,係一路扶持。」

完成學業後,法拉開始準備佢嘅工作:「睇緊劇本,有香港啦、國內啦,美國嘅劇本都有,睇下邊啲角色自己想做0架啦。」咁想做乜嘢角色?法拉又話冇喎:「講真,如果你話想過戲癮嘅話,呢幾年都過足啦,返學演嘅角色好有挑戰性,好似莎士比亞,最辛苦嘅都做過,甚至八十幾歲嘅老人家都演過。同自己真實性格偏差好大嘅角色都演過,所以依家想演番啲同本人貼近嘅角色。」

至於會否再同黃子華合作,法拉都係話要睇劇本先:「我知佢拍電影都好好成績,戥佢開心呀!」至於會否計劃在荷李活打出一片天,法拉就稱:「嗰邊都變得好快呀,依家女性角色多咗好多,而且少數種族角色都多咗,希望自己都有機會」暫時工作基地放喺紐約,「我隻貓都喺嗰邊!」男友都係喺美國長住,法拉不諱言:「我當然都希望見到對方多啲,但都要知道自己工作嘅地方喺邊度。男朋友好支持我,仲話我去到邊度做嘢或者拍戲,佢都可以嚟探我班。」

同場嘅湛淇清話自己酒量都OK,又上過一啲調酒課程,俾男友品嘗,男方亦會「禮尚往來」調酒俾佢試飲。唔怕俾男友灌醉嗎?湛淇清話唔驚,仲話樣樣嘢都好「安全」。至於表姐夫(甄子丹)有冇飲醉?湛淇清稱表姐夫兩公婆都愛杯中物,但就未試過飲醉。

左圖攝影:林賓尼 一齊共度四年,終於要畢業喇。(陳法拉ig圖片)

法拉隻貓喺紐約,貓奴法拉當然要貼身照顧主人。 (陳法拉ig圖片)





蔡加讚湛淇清

Cara G.

林心兒




鍾意就快D Share啦!