掃呢頁CODE去手機

2018年5月24日 星期四

【坎坷身世大起底】苟姑娘嫁二奶仔 __,苟姑娘,苟芸慧,

苟姑娘今年初已放風即將嫁陸漢洋WilliamLok,但依然未見咩實際安排婚禮嘅行動,佢未婚夫身份係賽車手兼「富三代」,查實佢身世都有好啲坎坷,陸漢洋之 ...




苟姑娘今年初已放風即將嫁陸漢洋William Lok,但依然未見咩實際安排婚禮嘅行動,佢未婚夫身份係賽車手兼「富三代」,查實佢身世都有好啲坎坷,陸漢洋之前叫陸恭和,老豆陸孝佩畢業於聖約翰大學,喺50年代嘅上海幫,旗下間公和建築最巴閉就係1980年承建中環匯豐銀行大廈總行,當時係全球建築費最高嘅project,總值$ 55億,咁威水,何解又唔聽到陸漢洋將老豆個名掛喺口邊?

一句講哂,都係「孽緣」,話說陸孝佩正室是同佢打江山嘅談坤元夫人,然而七十年代初陸孝佩同聖安娜餅店創辦人之一嘅Catherine發展左一段婚外情,73年懷有陸漢洋,但未出世父母就已經分手,八十年代中母親Cathetine帶住13歲的陸漢洋移民加拿大,所以年輕時佢同老豆嘅感情都比較淡,儘管老豆不斷寫信給他嘗試修補父子感情。到陸漢洋20歲才認祖歸宗改名叫陸恭和,名字取其老豆 發跡公司公和建築嘅諧音,99年返香港發展同老豆又有計傾,但佢阿媽Catherine 04年就因為卵巢癌過身,老豆亦係三年前仙遊,但訃聞上面就冇出現陸漢洋。或者陸恭和之名,只有正室所出的兒子陸恭正和女兒陸恭一,可見兩房關係都幾 緊張。否則,苟姑娘都叫做同大家族做到「哎呀」親戚㗎。

陸孝佩個新抱劉淑賜喺新地主席郭炳聯老婆家姐,女婿郭志樑係永安百貨第三代 揸拂人,做咗環境局副局長嘅陸恭蕙,都係佢堂姪女。相比之下選美出身嘅苟芸慧同呢啲Blue Blood又差咗一截噃!

撰文:宗菁華

相關連結:

【遺囑有得睇】苟姑娘未婚夫 繼承遺產有

https://bit.ly/2J3kh6n

立即按此連結下載APP:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!