掃呢頁CODE去手機

2018年5月24日 星期四

【富豪家族分身家】苟姑娘未婚夫 繼承遺產有八分一(附遺囑睇) __,苟姑娘,苟芸慧,

雖然苟姑娘未婚夫婿陸漢洋並非正室所出,佢老豆陸孝佩對佢都照顧有加,母親Catherine04年過身後,陸漢洋狂開不同瓣數的公司,曾經係銅鑼灣時代廣場搞 ...




雖然苟姑娘未婚夫婿陸漢洋並非正室所出,佢老豆陸孝佩對佢都照顧有加,母親Catherine 04年過身後,陸漢洋狂開不同瓣數的公司,曾經係銅鑼灣時代廣場搞過一間叫A Different Corner賣人造首飾,又搞公關,又搞財務顧問公司,連地產經紀牌都考埋。08年正室談坤元過身嗰年,佢老豆就將灣仔會景閣一個單位以「Gift」嘅形式送左俾佢,兩年後老豆陸孝佩再以$1300千萬同陸漢洋買返個單位,一來一回即係現兜兜醒左佢$1300萬啦。

佢老豆死前訂立嘅遺囑顯示,會一將佢名下既遺產分成八份,正室長子陸恭正佔四份,女兒陸恭一佔三份,陸漢洋只有一份。遺產主要是現金和股票,單是銀行 戶口有$8000幾萬現金,另外仲揸住一大堆藍籌,有新地,恒地,長和系,恒生銀行,太古A,中人壽等,市值都有成$8000萬,股票加現金以及數個物業計埋 $2億左右,陸漢洋佔八分之一,咁都有$2500萬嘅。

撰文:宗菁華

相關連結:

【坎坷身世大起底】苟姑娘嫁二奶仔

https://bit.ly/2s5rSqG

立即按此連結下載APP:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!