掃呢頁CODE去手機

2018年5月11日 星期五

【梅媽攞錢】官拒攞盡遺產:雖然食到你將來歸天之後都仲有剩 __,梅媽,梅艷芳,

梅媽(蘇曉欣攝)法官陳江耀【新增動新聞】已故樂壇天后梅艷芳的母親覃美金因9宗官司共欠訟費逾110萬元,但破產管理人拒絕讓她從梅艷芳的遺產支付欠款,案件 ...


法官陳江耀

【新增動新聞】

已故樂壇天后梅艷芳的母親覃美金因9宗官司共欠訟費逾110萬元,但破產管理人拒絕讓她從梅艷芳的遺產支付欠款,案件再交上高院處理。法官陳江耀聞言於庭上大動肝火狂鬧破產管理人,明知梅媽沒錢還,法官最終批准由遺產支付欠款;但同時向梅媽表明,雖然「(遺產)食到你將來歸天之後都仲有剩」,但不會容許她取用所有遺產。

年屆95歲的覃美金今由一名傭人及女友人陪同到場。梅媽就梅艷芳遺產問題訴訟多年,衍生多宗相關案件,在破產期間拖欠其中9宗案訟費共逾110萬。案件今於高院提訊,梅媽要求動用梅艷芳遺產支付欠款,惟破產管理人拒絕提議,指梅媽沒盡力解決問題,更稱有梅媽銀行戶口月結單,證實對方擁過百萬現金。

陳官即問破產管理人有否與梅媽確認她有逾百萬現金一事,破產管理人表示沒有。匯豐信託是遺產管理人,也牽涉案件中。

法官陳江耀一度發火稱:「你都好清楚佢冇任何入息,全靠佢過身嘅女嘅遺產,你明知佢冇錢俾!」更形容破產管理人的行為:「把鬼!」。

最終陳官將有關訟費減至79萬,並批准梅媽利用梅艷芳遺產支付。梅媽聲稱為訟費問題「食唔安,坐唔落」,陳官即安慰她,指今次已一次過解決所有拖欠的訟費,苦口婆心勸她:「你身體大不如前,冇行得咁俐落,自己保重身體,唔好再搞咁多訴訟!」

陳官經計算後,將破產管理人原本追討的110多萬訟費減至79萬,主動稱:「(遺產)食到你將來歸天到重有剩,但我都唔會拎晒出嚟俾你使!」梅媽即抱怨「係你俾佢(破產管理人)入嚟(法庭)」,陳官勞氣表示:「係你打官司唔找數,人哋先喺到!我巴不得佢唔喺到!」

梅媽聞言即反駁曾付13萬訟費,陳官最終亦有頒令遺產管理人匯豐信託需歸還13萬元予梅媽。破產管理人一度聲稱為了法庭記錄,指梅媽早前又再要求從遺產中申領多一筆費用,陳官沒氣稱:「我唔會俾,佢已經個個月有錢,過年又有錢,入醫院又唔使佢自己找數,我只會俾返13萬佢。」


鍾意就快D Share啦!