網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月5日 星期六

【復合兩個月又分】吳浩康同女友齊宣布再分手:心中仍然很愛她 __,浩康,吳浩康,

【復合兩個月又分】吳浩康同女友齊宣布再分手:心中仍然很愛她吳浩康(Deep)同酒樓太子女,現為Viutv節目《全民星戰》Michelle(李昭南),今 ...


  • 【復合兩個月又分】吳浩康同女友齊宣布再分手:心中仍然很愛她


  • 吳浩康(Deep)同酒樓太子女,現為Viu tv節目《全民星戰》Michelle(李昭南),今年初分手,失戀阿Deep仲俾人發現喺中環街頭賣醉。點知唔夠一個月,兩個又復合,阿Deep仲喺ig甫女友在家同佢一齊玩玩具槍。以為雨過天青,點知今日兩位齊齊喺ig宣布分手,阿Deep所寫嘅,都睇得出佢無奈接受呢個事實。「這兩年我們一起努力過,堅持過,她陪我走過很多難捱時刻,一直走到現在,心中仍然很愛她,但經過我們深思熟慮後,決定了是時候分道揚鑣........」

    而Michelle亦說:「經過兩年,好不容易行到今日,終於決定分道揚鑣,你永遠都係我尊重嘅師兄同好朋友。」識睇嘅都睇得出邊個傷啲,邊個唔捨得呢段感情!

    立即按此連結下載APP:http://bit.ly/next28app
    女方揀咗呢張相宣布分手。

    吳浩康用呢張相,証明Michelle喺佢心目中幾咁重要,再睇埋佢所寫嘅,似乎傷得女多嘅佢,今舖佢傷啲!

    Michelle分手宣言。

    鍾意就快D Share啦!