掃呢頁CODE去手機

2018年5月30日 星期三

鍾嘉欣加拿大待產 母女裝公園曬太陽 __,嘉欣,鍾嘉欣,

鍾嘉欣(Linda)陀B六個月,喺香港搵完奶粉錢,月初已經返咗加拿大專心養胎。昨日嘉欣喺ig分享最新近況,佢同囡囡Kelly穿上母女裝同Kelly一齊 ...


鍾嘉欣(Linda)陀B六個月,喺香港搵完奶粉錢,月初已經返咗加拿大專心養胎。昨日嘉欣喺ig分享最新近況,佢同囡囡Kelly穿上母女裝同Kelly一齊去公園曬太陽。嘉欣着住白色連身裙坐喺長椅上面,剛好遮住個肚,一臉悠然自得;而Kelly就好天真爛漫咁對住鏡頭笑,網民都讚「這畫面太令人羡慕」,真係好幸福!

嘉欣留言﹕「I guess this is what life's gonna be like in a couple months.(我估這就係嚟緊幾個月嘅生活)」。佢仲hashtag「cantwait」、「Kellymommy」,睇嚟嘉欣真係好期待腹中BB快啲出世。嘉欣雖然唔係香港,但贊助BB嘅用品就源源不絕,好似Kelly坐緊嘅BB車,已經係雙層坐位,預留畀未出世嘅BB。圈中唔少父母級藝人都用緊呢款車,好似胡杏兒、楊洛婷、Supper Moment成員CK等等。




鍾意就快D Share啦!