網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月21日 星期一

【錯有錯着】遲到行唔到康城紅毯 薛芷倫回府撞破幪面賊入屋行劫 __,薛芷倫,康城,

第71屆康城影展圓滿結束,今屆影展熟悉嘅華人面孔,除咗有康城常客范冰冰、台灣男星張震擔任電影節金棕櫚主競賽單元評審之外,原來一代ball后薛芷倫(Fa ...


第71屆康城影展圓滿結束,今屆影展熟悉嘅華人面孔,除咗有康城常客范冰冰、台灣男星張震擔任電影節金棕櫚主競賽單元評審之外,原來一代ball后薛芷倫(Fanny)都去咗康城做特別嘉賓兼顧問,點知遇到幪面賊入屋打劫,佢話:「我哋今次租咗個古堡villa住,點知遇到打劫,本來我分別有兩晚紅地毯行,第一晚我遲咗入唔到去,我返咗去villa換衫,點知見到幪面嘅賊人搜索緊間屋,佢哋事敗就即刻走咗去,好彩最後冇任何損失,真係錯有錯着。」

今次去咗康城4日,原來Fanny係第一次去康城影展,佢話:「行咗半世人嘅紅地毯,覺得今次係最難忘,不過行到最尾嗰條樓梯真係好險峻,好難行。我今次係受官方邀請,佢哋覺得我喺中國香港嘅時尚社交界有代表性嘅人物,主要做活動方面嘅顧問,我英文、法文都OK㗎。」Fanny仲自爆今次紅地毯嘅戰衣係網購、一件粉紅色晚裝只需$4,600港元,佢笑話無論乜嘢事只要有信心就得,仲話呢條裙係自己嘅best buy。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

Fanny第一次行康城影展紅地毯

景色好靚,影相留念

去到康城,梗要食餐靚海鮮

鍾意就快D Share啦!