網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月4日 星期五

俾女僕扯乾 張敬軒大嗌:「俾我抖吓得唔得!」 __,張敬軒,女僕,

近排忙住籌備六月紅館演唱會嘅張敬軒,早前同商台DJ細So去咗日本做直播節目,做嘢還做嘢,點都要忙裏偷閒一下嘅。去到日本,就梗係要去朝聖啦!於是佢哋就去 ...




近排忙住籌備六月紅館演唱會嘅張敬軒,早前同商台DJ細So去咗日本做直播節目,做嘢還做嘢,點都要忙裏偷閒一下嘅。去到日本,就梗係要去朝聖啦! 於是佢哋就去咗「女僕餐廳」,噚晚軒仔仲將佢呢個「女僕初體驗」擺上Facebook同大家分享𠻹。一入到餐廳,女僕們即刻大嗌:「我哋嘅主人番嚟」軒仔同細So就戰戰兢兢咁行入去。坐低後,女僕們就問佢哋點稱呼,本身細So講咗自己個名,之後又話唔好,軒仔靈機一觸,就話細So叫「農夫,FAMA」,自己就叫「C君」,出嚟玩唔用真名是常識吧。

order咗嘢飲,女僕立即送上,不過飲之前,佢哋兩個要跟住兩位女僕唸一堆說話,足足講咗成二十秒!究竟係咩玩法?原來係一堆令飲品變得好味嘅「咒語」。話音未落,女僕又捧住嘢食出嚟,軒仔笑住話:「俾我抖吓得唔得,very tired。」不過女僕聽錯,以為軒仔肚餓:「oh, very hungry?」老規矩,食之前又要為食物添加「愛情」,即係令食物變得好食嘅魔法咒語,今次除咗講,仲要跟住女僕做啲好「kawaii」嘅動作,咁又做咗成十秒。做完後,以為有得食,點之餐廳突然熄燈,音樂響起,一眾女僕拎住咪出嚟又唱又跳,嘢食仲未落到肚。表演完畢,突然有人叫軒仔,原來余安安都嚟咗呢間女僕餐廳,軒仔搞笑咁話:「我哋即刻要變男僕呀! 」余安安好配合咁話:「服侍我啦。」細So仲扮女僕做咗心心手勢。最後,女僕請咗「C君主人」同埋「FAMA主人」出去同佢哋影相,佢哋兩個戴住對貓耳仔喺頭上面,好可愛呀。

離開女僕餐廳,軒仔就即刻鬆咗一口氣,「真係好累,食一餐飯,好似飲咗四餐茶咁樣。你啱啱想飲杯水,佢哋就:『唔好住,chotto ma te(等一等)。』見番太陽嘅感覺真係好,哈哈。」不過細So仲攰緊,「嘩,好攰好攰。」其實唔單止你兩個攰,網民應該都睇到好攰。以為就咁完?好戲在後頭,軒仔話女僕餐廳係幾好玩,但係唔夠勁,仲話要帶細So去間勁啲嘅-「人妻」!究竟軒仔間「人妻」有幾勁?留意下集「驚青搵食團」仲有,今次軒仔喺日本仲買咗啲手信送俾fans,快啲去佢Facebook睇吓啦。

https://www.facebook.com/hinscheungofficial/posts/1815178531876378

鍾意就快D Share啦!