網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月31日 星期四

林子善:情慾短訊流出!林子善頂天立地獲老婆信任 __,林子善,

情比金堅!藝人林子善今年4月與女友Kary結婚,曾自爆跟Kary婚前一度分手的他,被傳在這段真空期力追一名圈中女藝人,更不斷Send肉麻短訊和錄音予對 ...


情比金堅!


藝人林子善今年4月與女友Kary結婚,曾自爆跟Kary婚前一度分手的他,被傳在這段真空期力追一名圈中女藝人,更不斷Send肉麻短訊和錄音予對方,跟該名女藝人拍拖後,子善更帶她見一眾兄弟。

據知二人拍拖個多月後,子善覺得大家性格不合,加上好友唐詩詠當時勸告他要珍惜Kary,最終子善浪子回頭與Kary復合。

對於有關的傳聞,以及短訊和錄音流出,子善表現輕鬆回應東網:「呢個女仔喺我同老婆分開期間出現,但只係一齊咗好短時間,因為真係覺得大家唔啱,過咗一段時間我就搵番我老婆,可以100%話畀大家知,唔係第三者嚟嘅,佢絕對冇咁嘅能力變成第三者,至於嗰啲情慾短訊,大家識我嘅人都知我成日亂噏啦,根本嗰一句就係電影對白嚟嘅,係有出現過呢啲嘢嘅,但係唔啱咪趁早去解決咗件事,好過拖泥帶水。你話對方(女藝人)機心係咩我就唔清楚喇,但我就唔會公開呢個女仔嘅身分,因為我唔想傷害到佢,佢始終都未嫁人,仲係單身,喺我角度做唔到情侶都唔使做仇人,男女之間感情事唔使搞到咁複雜!」

子善更指兩日後會同老婆去日本補度蜜月,指他們的婚姻關係堅固不會因這種小事出現問題。更指與老婆都思想成熟,而且有共識,不覺得分手後有另一段感情有任何問題。而子善於凌晨在社交網亦交代此事,強調沒有影響他跟太太Kary的心情。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!