掃呢頁CODE去手機

2018年5月15日 星期二

【婚禮變復仇者聯盟】爭女輸俾韋家雄 兄弟戴耀明會玩寸婚宴 __,復仇者聯盟,戴耀明,

「我哋做兄弟,希望盡量喺佢結婚當日,玩到佢接近翻臉!」戴耀明,做乜同準新郎韋家雄咁大仇口呀!韋家雄十一月再婚,做兄弟嘅戴耀明,變成復仇者大聯盟一樣。原 ...




「我哋做兄弟,希望盡量喺佢結婚當日,玩到佢接近翻臉!」戴耀明,做乜同準新郎韋家雄咁大仇口呀!

韋家雄十一月再婚,做兄弟嘅戴耀明,變成復仇者大聯盟一樣。原因當日見証韋家雄覓得第二春嘅佢,爭女輸俾佢囉!所以戴耀明已講明喺佢大婚之日,會聯同其他兄弟玩到新人反面。

「人情我哋幾個兄弟冇諗過會俾,因為我同李啟傑、易智遠等,

當日一齊識佢呢位太太,亦都好慘痛地輸咗俾佢,所以班兄弟基本上

係唔會做賀禮,仲希望佢到時嘔番少少安撫費,佢獲利回吐,所以當日拒做人情不特只,還要收佢一封大利是。」咁葡萄,怪不得呢班loser兄弟,話要玩寸佢婚禮。

「佢一生人結婚咁重要的日子,當然要玩到接近翻臉,呢條底線才夠深刻,否則就會好易忘記。」

睇嚟家雄結婚當日,要出動佘詩曼,先可以將戴耀明克制。

立即按此連結下載APP:http://bit.ly/next28app

立即按此連結Download:https://goo.gl/NVySCK



鍾意就快D Share啦!