掃呢頁CODE去手機

2018年5月23日 星期三

【學霸猷君綜藝王拍埋戲】林作上食腦節目挑戰內地尖子 __,猷君,林作,

【學霸猷君綜藝王拍埋戲】林作上食腦節目挑戰內地尖子賭王子何鴻燊仔何猷君出自名牌大學MIT,四年金融碩士課程三年完成,去年開始,他上內地學覇節目挑戰尖子 ...


  • 【學霸猷君綜藝王拍埋戲】林作上食腦節目挑戰內地尖子


  • 賭王子何鴻燊仔何猷君出自名牌大學MIT,四年金融碩士課程三年完成,去年開始,他上內地學覇節目挑戰尖子,連續玩了十多個,早前更與女友超模奚夢瑤上真人騷曬恩愛,風頭勁過好多藝人。

    有指猷君已經簽約內地經理人,即將會拍戲在娛圈發展。在內地,學覇成為唔少人偶像,加上形象入屋得父母鍾意,成為新勢力。至於唔做大律師轉行做幕前,林作近日都被邀請上學霸節目,聽聞他攞到在第一集已經攞到高分,有機會繼續在下一集出現,跟住學霸路發展。同集有離開無綫幾年的周子揚,不過都係陪太子讀書多,外形搭夠。

    立即按此連結Download:http://bit.ly/next28app



    鍾意就快D Share啦!