掃呢頁CODE去手機

2018年5月23日 星期三

老公一直覺得性感 溫碧霞開騷揚言冇底線 __,溫碧霞,

■騷在骨子裏的溫碧霞,連老公都一直覺得她好性感。【我們的演唱會】51歲美魔女溫碧霞(Irene)將於下月開處女騷,很多人都驚訝「海潮」識唱歌?原來她出 ...


【我們的演唱會】51歲美魔女溫碧霞(Irene)將於下月開處女騷,很多人都驚訝「海潮」識唱歌?原來她出過8張唱片,今次開騷揚言冇底線,Irene希望回顧36年演藝事業,對於曾拍三級片《驚變》露兩點成經典,Irene坦言:「好儍女!」

在26年前,溫碧霞憑經典角色「海潮」成為標籤,下月19日亦因「海潮」成就了她的處女騷,在旺角麥花臣場館小試牛刀,舉行入行以來首個演唱會,日前Irene在酒店接受《蘋果》專訪,着性感吊帶裙在床上擺誘惑甫士,為處女騷減到102磅的她,「海潮」上身騷在骨子裏。



■84年溫碧霞和劉德華合作拍《停不了的愛》。劇照

■溫碧霞拍電視劇《火玫瑰》,扮演跌膊女主角「海潮」成就經典。劇照

■宜古宜今的溫碧霞,在01年《封神榜》的古裝扮相亦很討好。

去過日本學聲樂

很多人都訝異Irene識唱歌?其實她出過8張唱片,歌曲有《海潮》、《忘掉我自己》、《半生緣》等,今次個唱都以「海潮」命名,當年未有憑唱歌走紅,但現在卻夠膽開演唱會,Irene說:「演唱會係回顧我入行咁多年拍過嘅戲同唱過嘅歌,諗住畀自己一個回憶,拍《海潮》時我出過幾張唱片,當時都係貪玩,之後專注番拍戲,所以就放低咗唱歌。其實有段時間我去咗日本讀聲樂,對唱歌有信心好多,之後雖然冇出唱片,但我都去好多地方登台,大家都話expect我係演戲,冇諗過我原來唱歌都好聽。」



■當年溫碧霞拍三級片《驚變》,露兩點演出大膽。劇照

■溫碧霞將於下月假旺角麥花臣場館開騷,很多人都驚訝她識唱歌。

演唱會回顧Irene的演藝事業,除了「海潮」成就她的經典之外,其實Irene於96年拍三級片《驚變》,更犧牲色相露兩點演出,跟男主角任達華床戰,當年的大膽演出叫觀眾譁然,至今依然令人難忘!並不是三級片女星的Irene,為甚麼願意露點演出呢?她坦言:「我本身好開放,唔係保守女仔,由細到大睇開外國片,外國artists拍戲都好open,拍出嚟好靚好有美感,當時我想突破自己,覺得為藝術而犧牲好似好型,𠵱家望番轉頭覺得好儍女,但冇後悔,始終係一個人生經歷。」

而為了備戰處女騷,這段時間Irene更加努力練歌和keep fit:「做瑜伽、跑步、踩單車,尤其今年又出寫真,成個狀態要更加好,之前最重105磅,𠵱家102磅。」Irene的形象一向性感,問到會否真空上陣冇底線?她說:「性感一定有啲,但最緊要有美感同好fresh,我一直鍾意好free感覺,哈哈哈!」



■溫碧霞自言今次開處女騷,是為了回顧多年的演藝生涯。

■溫碧霞開處女騷,老公包100張飛力撐。互聯網圖片

老公包辦100張飛

問到老公何祖光是否批准台上性感?Irene笑說:「佢一直覺得我性感,可能佢已經睇慣咗。」老公是否包了很多門票支持?她說:「有呀,好似100張,佢一聽到我開騷,請好多朋友去睇,我覺得佢都好興奮好開心,好支持我嘅工作。」

撰文:余燕儀

攝影:沈健程

場地提供:富薈馬頭圍酒店

髮型:Ken Ng of Queens Private i

化妝:Khaki Yan




鍾意就快D Share啦!