網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月6日 星期日

王祖藍扒龍舟 俾地獄教練狂噴 __,祖藍,王祖藍,

王祖藍扒龍舟俾地獄教練狂噴就快端午節,王祖藍為內地綜藝節目《奔跑吧》,同組員學扒龍舟,估唔到Angelababy就扒得有板有眼,王祖藍就成為嚴厲嘅魔鬼 ...


  • 王祖藍扒龍舟 俾地獄教練狂噴


  • 就快端午節,王祖藍為內地綜藝節目《奔跑吧》,同組員學扒龍舟,估唔到Angelababy就扒得有板有眼,王祖藍就成為嚴厲嘅魔鬼教練糾正對象,經常啄住佢,唔係鬧姿勢唔啱,就係鬧佢落槳唔拖唔水,甚至指住佢大叫:「祖藍你再這樣下去,肯定划不過Baby。」可憐嘅王祖藍學扒龍舟學到腦充血咁滯,紅都面曬!

    扒龍舟唔係佢強項,不過到打鼓環節,王祖藍終於重振雄風,攞起支棍好有氣氛打拍子,即時俾魔鬼教練由鬧變讚,俾佢負責帶動士氣嘅鼓手位。無聊位係佢同鄧超齊當龍舟鼓手,鬥嘅唔係隻艇有幾快,而係鬧打鼓誇張表情,塊面可以震盪頻率有幾高,總算係咁辛苦嘅練習中,搵到自娛位。

    攪笑就叻,但扒龍舟就....

    對佢嚟講,辛苦過擔泥:

    放心,獲救就係練習之一。

    佢同鄧超由「扒手」變鼓手,兩個無聊鬥玩浮誇打鼓表情。

    扒龍舟唔掂,但打鼓係佢強項。

    鍾意就快D Share啦!