掃呢頁CODE去手機

2018年5月3日 星期四

【囡囡遲早都要返學】勸黎明調整心態 陳慧琳:你保護得佢幾多? __,陳慧琳,黎明,

張家輝自導自編自演嘅新戲《低壓槽》,噚晚喺九龍灣國際展貿中心舉行首映。陳慧琳(Kelly)特登撐場,身穿透視裝大騷長腿嘅佢仲著咗對毛毛高踭鞋,記者笑到 ...


張家輝自導自編自演嘅新戲《低壓槽》,噚晚喺九龍灣國際展貿中心舉行首映。陳慧琳(Kelly)特登撐場,身穿透視裝大騷長腿嘅佢仲著咗對毛毛高踭鞋,記者笑到佢若隱若現好性感,Kelly話:「夏天吖嘛,都冇乜嘢睇啦,其實我今日係想突出對鞋,家輝仲問我『做乜帶兩隻狗嚟』。」

咁夜都出席撐場,Kelly笑言冇得幫兩個仔做功課,另外今次係張家輝執導嘅另一新作,問到Kelly同張導演有冇合作嘅機會,會唔會想度身訂造一部電影俾你?Kelly話:「其實上一套《陀地驅魔人》我都有客串,度身訂造緊係好啦,不過我驚佢設計嘅角色我唔識做,啱啱聽佢哋講佢哋個個角色都係奸角,不過我都想演奸角,夠好玩。」

講到黎明最近做咗爸爸,問到Kelly有冇見過BB相?佢話:「冇喎,我唔會咁八卦嘅,不過我個心都想睇,但係我就唔會特登問佢拎嚟睇,有機會撞到先會問佢。BB一定係可愛㗎喇。」

有冇啲育兒心得可以分享下俾黎明?Kelly話:「其實佢要有心理準備會有好多人影佢,好似上次喺醫院咁,我都好明白佢嘅心情,因為當時我生第一個嘅時候好多傳媒都喺醫院,包圍晒成間醫院咁。」

Kelly仲話當時喺醫院感覺好似抖唔到氣:「可能係因為我第一次生啦,其實小朋友遲早都要返學,你保護得佢幾多吖,所以自己要調節個心理,有一日就會接受到,好似我依家兩個仔返學咁,就算冇記者都會有家長去影,放落啲社交平台嗰到傳媒又會拎嚟登,所以自己一定要調適,唔好唔開心。」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

攝影:仇志德 陳慧琳(Kelly)噚日特登嚟幫張家輝撐場。

身穿透視裝大騷長腿嘅佢,仲著咗對毛毛高踭鞋。

今晚咁夜都出席撐場,Kelly笑言冇得幫兩個仔做功課。

講到黎明最近做咗爸爸,Kelly話:「其實佢要有心理準備會有好多人影佢。」

Kelly話:「其實小朋友遲早都要返學,你保護得佢幾多吖。」

鍾意就快D Share啦!