掃呢頁CODE去手機

2018年5月25日 星期五

【傻人有傻福】容祖兒搞掂簽證 龍虎豹蛇齊人去阿嬌婚禮 __,阿嬌,容祖兒,祖兒,鍾欣潼,

【傻人有傻福】容祖兒搞掂簽證龍虎豹蛇齊人去阿嬌婚禮阿嬌在美國出嫁,圈中很多好姊妹一早已經飛了過去陪她做好準備,但之前祖兒因為美國簽證過期,不能去洛杉磯 ...


  • 【傻人有傻福】容祖兒搞掂簽證 龍虎豹蛇齊人去阿嬌婚禮


  • 阿嬌在美國出嫁,圈中很多好姊妹一早已經飛了過去陪她做好準備,但之前祖兒因為美國簽證過期,不能去洛杉磯出席阿嬌的婚禮。消息一出,不少阿嬌的粉絲認為祖兒沒有用心,指好朋友就不會犯這樣的錯。作為好姊妹的祖兒當然不會就此放棄出席婚禮的機會,她用盡心思,終於成功處理好簽證問題,現在已經人在洛杉磯。阿嬌、阿Sa、Yumiko、祖兒,龍虎豹蛇終於團聚!

    祖兒在網上發佈照片並說;「傻人有傻福,經歷了最驚險的四天,機票改了又改,噚晚出境又唔記得帶身分證,在飛機又成晚瞓唔着,到埗後仲唔見咗頂帽,頭大容量細的悲歌。總之過程唔重要最緊要結果。我終於在最後一刻拿到簽證,可以給我最親愛的嬌一個驚喜,開心感動刺激兼而有之。我嘅人生好像過山車一樣,祝明天一切順利!」

    阿Sa也說:「Finally!!!! 經過數日嚟嘅努力,終於噚日攞到簽證,即刻買到機票飛過嚟!真係孝感動天。#齊腳#開枱#全世界最大頭蝦嘅容祖兒#去到機場又唔記得帶身分證#仲跌埋頂帽喺機場#係咪激死#不過過程唔重要#最緊要結果」

    Yumiko鄭希怡就說:「這個齊人,得來不易 過程幾艱辛,唔重要,最緊要⋯我哋齊人 開枱!!#龍虎豹蛇#姊妹同心#其利斷金」

    今次祖兒真是傻人有傻福,姊妹們終於團聚相信阿嬌相當開心!

    鍾意就快D Share啦!