網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月1日 星期二

姊妹旅行三缺一!黃心穎同家姐笑到失控 __,心穎,黃心穎,

黃心美慘慘豬冇得去!藝人黃心穎有三個靚靚家姐,佢哋四姊妹感情仲非常好,近日心穎就同二家姐黃心妙、三家姐黃心慧一齊去泰國旅行,同行仲有姨甥女Livi!連 ...


黃心美慘慘豬冇得去!


藝人黃心穎有三個靚靚家姐,佢哋四姊妹感情仲非常好,近日心穎就同二家姐黃心妙、三家姐黃心慧一齊去泰國旅行,同行仲有姨甥女Livi!

連日來心穎都有喺社交網上載泰國美食相,其中一張相仲影住一對鞋面寫住「SOME THING 」嘅高跟鞋,「SOME THING」同「心穎」讀音相似,所以心穎都有留言問:「是要迫我買嗎?」而呢日心穎又上載佢抱住Livi嘅合照,相中嘅心穎錫錫Livi嘅太陽穴,不過Livi就一啲表情都冇,難怪心穎留言話:「I love her reaction…no reaction…(我愛她的反應…沒有反應…)」

心妙亦有喺社交網上載大合照,相中三姊妹笑到見牙唔見眼,佢留言話:「今次同細妺相約曼谷,等車短短10分鐘已足夠笑到失控 #完全唔記得笑乜嘢 #儀態係咩嚟架 」好多網民就留言問大家姐黃心美去咗邊?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!