掃呢頁CODE去手機

2018年5月21日 星期一

【興趣變賺錢工具】謝霆鋒做手遊代言人 狄波拉話早知唔阻佢打機 __,霆鋒,狄波拉,謝霆鋒,

【興趣變賺錢工具】謝霆鋒做手遊代言人狄波拉話早知唔阻佢打機今時今日,「電競」已經發展成體育競技,講起打機,圈中有唔少藝人都係「機友」有啲仲組電競隊比賽 ...


  • 【興趣變賺錢工具】謝霆鋒做手遊代言人 狄波拉話早知唔阻佢打機


  • 今時今日,「電競」已經發展成體育競技,講起打機,圈中有唔少藝人都係「機友」有啲仲組電競隊比賽添。

    日前,謝霆鋒以代言人身份,到西安出席「傳奇世界3D」手機遊戲宣傳活動,霆鋒話對上一次去西安,已經係04年嘅事。活動上,大會主持問霆鋒有冇玩過代言嘅遊戲,佢就話最鍾意就係玩RPG Game,「我用好多時間去打機㗎!我記得同過我阿媽(狄波拉)講,如果我唔係入咗行,我係會向電競方面發展。」佢仲話以前佢打機嘅年代唔似得而家,「而家打機係有好多途徑知道攻略、關於遊戲嘅資訊,我以前打嘅時候好『寂寞』。」而家打機(電競)已經發展成為體育競技,隨之衍生的電競產業更達億億聲,霆鋒笑說,「我阿媽同我講:『早知遊戲市場咁大,當初我就唔阻你啦。』」
    霆鋒無時無刻都好chok!

    飛到西安出席代言遊戲的活動,霆鋒收的酬勞一定很可觀。

    自小便是機迷,今次成手遊代言人,可以將興趣變成賺錢工具,一舉兩得。

    霆鋒呢個chok pose,有冇電暈你?

    鍾意就快D Share啦!