掃呢頁CODE去手機

2018年5月25日 星期五

周慧敏啟發畫畫 __,周慧敏,

■離開娛樂圈,張麗瑾去進修、增值自己,其中一樣是學畫畫。
91年離開商台後,張麗瑾曾進修日文、法文、畫畫、書法、陶瓷、雕塑,生活比以往更實在。年逾50的她回首前半生:「我做過港台、商台、新城,唔使問,一定商台 ...


91年離開商台後,張麗瑾曾進修日文、法文、畫畫、書法、陶瓷、雕塑,生活比以往更實在。年逾50的她回首前半生:「我做過港台、商台、新城,唔使問,一定商台感情最深厚,係我嘅娘家。」她又說:「我係發夢嘅人,成日織緊夢,有時啲夢未必如願以償,我又唔會話實現唔到夢想覺得失敗,唔緊要,我追過第二個夢,於是做咗家庭主婦,跟住到阿仔出世,我反而返港大讀語言系,主修日文,副修法文,因為大學教育啟發性好大。」讀港大時,就曾被老師挑選代表大學參加辯論比賽。



之後張麗瑾鍾意藝術:「見到周慧敏學畫畫,我用五年時間學咗油畫、水墨畫、書法、板畫、陶瓷、雕塑,其實好皮毛,但好鍾意。」

採訪:余燕儀

攝影:陳俊強




鍾意就快D Share啦!