網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月3日 星期四

黃智雯:原來係同屆港姐!黃智雯趙希洛眼矇矇食甜筒 __,趙希洛,港姐,黃智雯,

食甜筒食到眼矇矇。無綫藝員黃智雯與趙希洛(Candice)參加《2007年香港小姐競選》成為好朋友,兩人近期分別為不同劇集開工,趁休息時間在將軍澳電視 ...


食甜筒食到眼矇矇。


無綫藝員黃智雯與趙希洛(Candice)參加《2007年香港小姐競選》成為好朋友,兩人近期分別為不同劇集開工,趁休息時間在將軍澳電視城化妝間在big big channel開直播表演食「甜筒」雪糕,黃智雯笑說:「因為約咗Candice食tea好耐都約唔到,所以就一齊食雪糕囉。開工壓力大,所以要食雪糕減壓。」黃智雯又問趙希洛近來拍甚麼劇?趙希洛搞爛gag拍拍黃智雯的膊頭笑說:「我拍緊你呀,哈哈。」

黃智雯向公司自薦與趙希洛一齊去拍旅遊節目,她笑說:「搵我哋拍旅遊節目好呀,連稿都唔使,我哋又鍾意食嘢,走埋一齊又大把嘢講,但係我哋都唔識路喎。」趙希洛沒好氣說:「我係識路架,之前同你去日本、倫敦都係我帶路。」兩人超合拍,無綫真的要考慮找她們拍攝旅遊節目。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!