網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月9日 星期三

【黃伊汶感動講】為人媽媽後 黃伊汶:更明以前單親媽咪辛酸 __,黃伊汶,

「因為我哋屋企都唔係一個咁典型、咁簡單嘅家庭,所以而家會更加明白單親媽媽,因為就算而家有老公同我一齊照顧小朋友,我都覺得原來有佢嘅辛酸,所以更何況以前 ...




「因為我哋屋企都唔係一個咁典型、咁簡單嘅家庭,所以而家會更加明白單親媽媽,因為就算而家有老公同我一齊照顧小朋友,我都覺得原來有佢嘅辛酸,所以更何況以前媽咪都係一個單親媽咪嘅時候,我會更加以欣賞嘅角度去睇呢個女性,因為真係唔簡單,因為喺照顧小朋友,喺教育上,佢當初又要工作,又要照顧我哋三個,而佢係一個單親媽咪嘅時候,呢種毅力同勇氣,好多人可能喺過程中會用好多理由、原因而放棄咗,但係呢種勇氣係好犀利。」

Emme今年34歲,睇住陳真長大,自己都有啲感慨。「我記得喺湊陳真嘅過程,第一次自己有少少觸動嗰吓,就係喺佢幾個月嘅時候,我就唱咗一首《小太陽》俾佢聽,嗰一刻點解我會喊,流咗幾滴眼淚?係因為《小太陽》呢首歌係我細個,我記得係幼稚園畢業時唱嘅畢業歌,三十年前嘅一首歌,我今日唱番呢首歌俾個仔聽,播番呢首歌俾佢聽,你就會發覺原來人真係有咗經歷,真係成長咗,已經去咗另一個階段,唔再係一個幾歲嘅小朋友,我已經唔可以再係嗰個時候嘅小朋友,因為我已經係一個媽咪,而我今日將呢首歌播番俾陳真聽,嗰一下自己毛管戙,嗰時係得自己對住陳真,兩個人喺屋企,原來時間真係過得好快。」

嚟緊母親節,有冇嘢想同媽咪講?「當然希望你可以享受每一日嘅生活,其實開始年紀大嘅時候,你會發覺人好多時執着,其實好多嘢都要放低,大家都係嚟呢個世界享受一次,就算任何好嘅情況,唔好嘅時候,我哋都要識得去享受每一日,陳真我都會咁樣教佢,今日好太陽你開心,就算落雨都可以喺雨中跳舞,人生都係咁樣嘅啫。」有冇嘢想同囝囝講兩句?「都無咩特別嘢要講,我成日都同佢講,而我亦都唔係好多嘢同佢講嘅媽咪,我相信喺我湊佢嘅過程,或者引導佢嘅過程,佢已經好清楚呢個媽咪係點樣,總之就醒啲啦。」

採訪:肥A

攝錄:蕭敬漁

化妝:Yannes Lee @ ndnco.co

髮型:Zap@ private I

場地提供:J’s Bar Bistro @ 帝苑酒店

立即按此連結Download:https://goo.gl/NVySCK



鍾意就快D Share啦!