網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月29日 星期二

佘詩曼:生日七魔女陪玩通頂 阿佘唔准麥子樂走 __,麥子樂,佘詩曼,阿佘,

壽星女佘詩曼到場時表現風騷!藝人佘詩曼43歲生日,雖然至今仍然單身,但不愁寂寞,昨晚獲一班好姊妹悉心安排節目,食飯、卡啦OK直落,走足兩場玩通宵。昨日 ...


壽星女佘詩曼到場時表現風騷!


藝人佘詩曼43歲生日,雖然至今仍然單身,但不愁寂寞,昨晚獲一班好姊妹悉心安排節目,食飯、卡啦OK直落,走足兩場玩通宵。

昨日晚上十時許,「七魔女」成員湯盈盈、姚樂怡、周家蔚、文頌嫻、鍾麗淇、梁靖琪等先後到場,另外還有郭少芸、周家怡、郭政鴻、洪天明、謝天華、康華等好友出席。壽星女阿佘以粉紅色閃爆上衣襯牛仔褲及銀色高踭鞋現身,挽着粉紅色手袋的她,見到記者時即展露甜美笑容,加上緋聞男友麥子樂在場,難怪她全晚春風滿面。

好姊妹姚樂怡表示大家悉心為阿佘鋪排節目:「我哋一班姊妹先同阿佘去食晚飯,然後精心挑選咗一個阿佘鍾意嘅生日蛋糕,食完飯齊齊『護駕』壽星女去卡啦OK,成晚唱歌好開心。」至於緋聞男友麥子樂送上祝福:「每年阿佘生日個個都好盡興,因為阿佘太多朋友,我要幫手招呼朋友。(有冇飲醉?)我依家每日都要練嘢(健身),所以一滴酒都冇飲,原本我諗住早走,但最後都畀阿佘拉住走唔到。大家都戥佢開心,祝阿佘永遠都咁靚、心想事成!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!