掃呢頁CODE去手機

2018年5月19日 星期六

梁佩瑚勸細佬戒煙幫手(抓)撈 __,梁佩瑚,

梁佩瑚坦言擔心胞弟梁焯滿的病情。
梁佩瑚勸細佬戒煙幫手(抓)撈梁焯滿一直與前港姐家姐梁佩瑚感情要好,對於弟弟身體有事,身在美國的她接受訪問時直言非常擔心:「我哋感情好好,最錫就係兩個細 ...


梁佩瑚勸細佬戒煙幫手(抓)撈

梁焯滿一直與前港姐家姐梁佩瑚感情要好,對於弟弟身體有事,身在美國的她接受訪問時直言非常擔心:「我哋感情好好,最錫就係兩個細佬,我會鬧佢唔好食煙,最緊要係人冇事,會一直問住佢健康情況。」她又稱平日會向身邊朋友推薦細佬,希望為他增加工作機會:「細佬最出名演『肥屍』呢個壞人角色,所以遇到識人開戲,就會問佢需唔需要壞人角色,有就用細佬。平時我做訪問都會提佢,佢有事我一定幫。(錢方面都會?)都會幫,不過阿滿好獨立,唔想麻煩到人,錢銀上面幫到就幫,佢都錫我,之前知我要飛成兩個月,都專登同我食飯。」


鍾意就快D Share啦!