掃呢頁CODE去手機

2018年5月3日 星期四

瘋狂愛做運動唐文龍:冇工開都唔可以意志消沉 __,唐文龍,

■訪問期間,唐文龍即場示範操肌絕技。唐文龍指自己的堅毅性格,是由小時候開始培育,因為小時候是「奀仔」,在外國讀書經常被「蝦」,所以每日放學就去操場練體 ...


唐文龍指自己的堅毅性格,是由小時候開始培育,因為小時候是「奀仔」,在外國讀書經常被「蝦」,所以每日放學就去操場練體能,11、12歲就打破學校拉單槓紀錄。如今唐文龍是公認「肌男」,一邊做訪問也一邊教大家做體能運動,他說:「運動係最平嘅消費項目,有段時間冇乜嘢做,冇工開都唔可以令自己意志消沉,做運動係最平。」



■唐文龍自言沒花錢請健身教練,全部偷師自學。

貪做運動慳錢

問他是否跟教練狂操?他卻說做gym時望其他人,偷師學回來的:「因為要錢(搵教練),唔好話人貴,係物有所值,但我負擔唔起。當然現在上網就有好多,但以前年代就要咁偷師囉。」

採訪:嵐山

場地提供:FFG武術健身中心




鍾意就快D Share啦!